Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ασπίδα για τη Pirelli η McLaren

Ελλάδα 17:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ασπίδα για τη Pirelli η McLaren

FORMULA 1

Ασπίδα για τη Pirelli η McLaren

FORMULA 1

Ο διευθύνων σύμβουλος της Βρετανικής ομάδας, Μάρτιν Ουίτμαρς πιστεύει πως κάποιες κριτικές όσον αφορά στα φετινά ελαστικά μπορεί να έχουν υπερβεί τα όρια. Του Τ. Πουρναράκη

Advertisement
Advertisement

Όπως ίσως γνωρίζετε η Pirelli φέτος ύστερα από προτροπή των ομάδων της F1 προχώρησε στη δημιουργία πιο μαλακών ελαστικών που είναι αρκετά ευαίσθητα και ίσως όχι τόσο εύκολα στη διαχείρισή τους.

Η υπέρμετρη φθορά των ελαστικών πιθανόν να έπαιξε ρόλο και στην τελική απόφαση της Pirelli να τροποποιήσει την αρχική της απόφαση όσον αφορά τα ελαστικά που θα είναι στη διάθεση των ομάδων στο Μπαχρέιν. Η επιλογή της μέσης γόμας αντί για μαλακή ως ‘option’ τη στιγμή που η σκληρή γόμα παραμένει η βασική επιλογή ‘prime’ καταδεικνύει πως στην Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών παρακολουθούν πολύ προσεκτικά το θέμα.

Μιλώντας σχετικά ο Μάρτιν Ουίτμαρς τόνισε μεταξύ άλλων: «Πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση και φυσικά δε μου αρέσει να βλέπω τους πιλότους να οδηγούν με ρυθμό 9 στα 10. Δε μου αρέσει έτσι η F1. Αλλά συνολικά οι αγώνες είναι απρόβλεπτοι αν κάνουμε ένα δημοψήφισμα για το ποιος πιστεύεται ότι θα νικήσει πριν την εκκίνηση θα πάρουμε μέχρι και έξι – επτά διαφορετικές απαντήσεις. Αυτό είναι καλό για το άθλημα. Καθότι αγαπώ τη F1 δεν μου αρέσει να διαβάζω αρνητικές κριτικές. Προτιμώ ελαστικά πιο ανθεκτικά αλλά η παράσταση των τελευταίων ετών είναι η καλύτερη της 25ετίας. Οπότε παρακαλώ στην κριτική σας να μην αναφέρεστε στη F1 αλλά στα λάστιχα».
[nggallery id=2099]
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ είναι πιο επιθετικός. Η Αυστριακή ομάδα φαίνεται πως πλήττεται περισσότερο από τα ευαίσθητα ελαστικά καθότι έχει να διαχειριστεί υψηλά ποσοστά κάθετης δύναμης, το σώμα της RB9 δια χειρός Άντριαν Νιούι είναι κορυφαίο σε αεροδυναμική απόδοση.

Advertisement
Advertisement

Ο Βρετανός μάνατζερ τόνισε: «Δεν είναι ωραίο να βλέπουμε τους πιλότους να κινούνται στο 70% των δυνατοτήτων τους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στο ενδιαφέρον στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα». Στην Pirelli τονίζουν το απρόβλεπτο των αγώνων, τις συνεχείς ανατροπές, τις μικρές διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια και το ενδιαφέρον για τους αγώνες.