Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Fleet Cars

Τα…τρελά φορτηγά της Ford! (+vid)

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Το Ford Transit Connect δεν είναι ούτε γρήγορο ούτε ακούγεται εξαιρετικά – αλλά γιατί θα έπρεπε να τα κάνει όλα αυτά, αφού γι άλλο λόγο δημιουργήθηκε. Ωστόσο, πάντα θα υπάρχει η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Να, για παράδειγμα αυτό που βλέπουμε εδώ…

Χτισμένο από τον ευρωπαϊκό βραχίονα της μάρκας, το Transit RS Connect χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Focus RS πρώτης γενιάς! Η ισχύς των 215 PS και η ροπή των 310 Nm παράγεται από το 4κύλινδρο 2λιτρο σύνολο επιτρέποντας ένα 0-100 km/h από στάση σε λιγότερο από 7 sec. Εκτός από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέτει την ίδια μπροστινή ανάρτηση αλλά και τα φρένα του πρώτου Focus RS. Εξακολουθεί να υπάρχει πολύ ροπή οπότε η οδήγηση του φορτηγού δεν αισθάνεσαι πως είναι διαφορετική σε σχέση με την οδήγηση του αρχικού Focus RS, σύμφωνα με τα σχόλια που ακούγονται στο video.

Ford-transit-connect-focus-rs-engine-tsiro-530

Το πικάντικο έργο ολοκληρώνουν δύο αγωνιστικές λωρίδες και ζάντες OZ στο εξωτερικό τμήμα, roll cage, καθίσματα Recaro και μερικά αμφιλεγόμενα υλικά στο εσωτερικό. Μην φύγετε ακόμη, γιατί υπάρχει άλλο ένα Transit Connect που κατασκευάστηκε από το Blue Oval, το οποίο είναι νεότερο και χρησιμοποιεί την καρδιά του Mk3 Focus ST, τον 2λιτρο δηλαδή υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 250 ίππων. Σε σύγκριση με το Transit RS, αυτό λέγεται ότι είναι πιο εκλεπτυσμένο συνολικά. Η παροχή δύναμης είναι ομαλή, το αισθάνεσαι ταχύτερο και είναι πιο διασκεδαστικό όταν το οδηγείς. Ανεξάρτητα από το πόσο όμορφα ακούγονται όλα αυτά, να ξέρετε πως η Ford δεν θα κατασκευάσει ποτέ ένα φορτηγό προσανατολισμένο στην απόδοση, καθώς ο μόνος σκοπός τους είναι η μεταφορά φορτίου, αυτά τα δύο έγιναν ακριβώς για να δείξουν τι θα μπορούσε να κατασκευάσει εάν ποτέ έπαιρνε την απόφαση…

Ford-transit-connect-focus-rs-engine-tsiro-640

Δημοφιλή στο Protothema.gr