Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

«Ψηφιακό βοηθό» απέκτησαν οι επιβάτες του ΟΑΣΑ!

Ελλάδα 10:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ψηφιακό βοηθό» απέκτησαν οι επιβάτες του ΟΑΣΑ!

Fleet Cars

«Ψηφιακό βοηθό» απέκτησαν οι επιβάτες του ΟΑΣΑ!

Fleet Cars

Πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες.

Advertisement
Advertisement

Σε ένα ακόμη βήμα ψηφιοποίησης των υπηρεσιών του, προχώρησε ο ΟΑΣΑ προς όφελος του επιβατικού κοινού. Με στόχο την απλούστευση της επικοινωνίας και την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους επιβάτες, ο Οργανισμός έθεσε σε πιλοτική λειτουργία έναν ψηφιακό «βοηθό» (chatbot), στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα«τεχνητής νοημοσύνης»που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.

Advertisement
Advertisement

Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machinelearning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).

Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.

O ψηφιακός «βοηθός» απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά.  Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.

Advertisement

Η εφαρμογή του chatbot έρχεται να εμπλουτίσει τις διαδραστικές υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, καθώς από πέρυσι έχει τεθεί σε λειτουργία ένας ψηφιακός διαδραστικός χάρτης που περιλαμβάνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Advertisement

Ο χάρτης που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), στην ενότητα «Εξυπηρέτηση ΜΜΜ Αττικής», παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου δήλωσε σχετικά: «Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού. Εστιάζοντας στις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα πληροφόρησης, ο ΟΑΣΑ προσέθεσε στο portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών, το chatbot, μια ακόμη χρηστική εφαρμογή για την πιο άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναμφίβολα, η χρήση του μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΟΑΣΑ: Πρόγραμμα μείωσης της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2
ΟΑΣΑ-ΟΑΣΘ: Ποιοι δεν θα πληρώνουν εισιτήριο το 2023
Εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας από τον ΟΑΣΑ!

Advertisement