Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Fleet Cars

Νέο ηλεκτρικό van από τη Citroen

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Citroen παρουσίασε την ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου van Jumpy. Ονομάζεται e-Jumpy – και θα παρουσιαστεί στα τέλη του έτους “ενώνοντας” τα Peugeot e-Expert και Opel Vivaro-e στη γκάμα ηλεκτρικών επαγγελματικών του Ομίλου PSA.

Το e-Jumpy βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα EMP2 με τα κανονικά μοντέλα Jumpy και τροφοδοτείται από τον ηλεκτροκινητήρα των Peugeot e-208 και Opel e-Corsa, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής. Η Citroen λέει ότι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης επιτρέπει στο e-Jumpy να μεταφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 1.275 κιλών, με τελική ταχύτητα τα 128 km/h.

Οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής δύο μπαταριών – μιας αρχικής μονάδας 50kWh που παρέχει μέγιστη αυτονομία στον κύκλο WLTP 230 χιλιομέτρων, ή μια μεγαλύτερη 75kWh η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 330 χιλιόμετρα. Σε οικιακό ρεύμα η φόρτιση διαρκεί 11 ώρες, ενώ, με wallbox 7.4kW η φόρτιση απαιτεί 8 ώρες.

Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα με ταχυφορτιστή 100kW, η μονάδα των 50kWh ανακτά τη φόρτιση της μέχρι το 80% σε περίπου 30 λεπτά. Η Citroen λέει ότι η μπαταρία των 75kWh μπορεί να επιτύχει την ίδια κατάσταση φόρτισης σε περίπου 45 λεπτά. Όπως το θερμικό Jumpy έτσι και το e-Jumpy διατίθεται σε τρία στυλ αμαξώματος – XS, M και XL. Η μικρότερη επιλογή έχει μέγιστο όγκο αποθήκευσης 4,6 κυβικά μέτρα, ενώ η μεγαλύτερη διαθέτει χωρητικότητα 6,6 κυβικά μέτρα. Επιπλέον, όλα τα μοντέλα έχουν πλάτος φόρτωσης 1,25 μέτρων, το οποίο είναι αρκετά ευρύ για το πρότυπο Euro-pallet.

Θα διατίθενται επίσης δύο ρυθμίσεις πλαισίου. Η έκδοση Citroen Worker έχει σχεδιαστεί για χρήση σε εργοτάξια και διαθέτει ανυψωμένη ανάρτηση, πάνελ προστασίας αμαξώματος και ένα ειδικά ρυθμισμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control). Η συμβατική έκδοση με τις κλασικές μεταφορικές ιδιότητες υιοθετεί τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού και επιπλέον ηχομόνωση.

Δημοφιλή στο Protothema.gr