Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Σε τιμή… Κίνας το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi που έρχεται

Ελλάδα 21:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σε τιμή… Κίνας το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi που έρχεται

Mobility

Σε τιμή… Κίνας το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi που έρχεται

Mobility

Η Xiaomi παρουσίασε επίσημα το νέο της SU7 και η τιμή του προκαλεί ίλιγγο στον μεγάλο αντίπαλο που είναι η Tesla.

Advertisement
Advertisement

Ο κινεζικός κολοσσός τεχνολογίας Xiaomi παρουσίασε επίσημα το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο SU7. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό sedan το οποίο έχει σχεδιαστεί από τον Κρις Μπάγκλ και συνδυάζει τις επιδόσεις μιας Porsche, την κορυφαία τεχνολογία και την αυτονομία ενός βενζινοκίνητου sedan σε τιμή πρόκληση.

Όπως είναι λογικό η Xiaomi είχε στόχο να «χτυπήσει» έναν συγκεκριμένο αντίπαλο που δεν είναι άλλος από την Tesla. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που πολλές αναφορές του CEO της Xiaomi είχαν ως σύγκριση την Tesla αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι ο SU7 έχει παρόμοιες επιδόσεις από ένα Model S στην τιμή ενός Model 3.

Το Xiaomi SU7 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις με την κορυφαία να είναι εξοπλισμένη με δύο ηλεκτροκινητήρες και απόδοση 663 ίππους και 838 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 101 kWh και η αυτονομία που προσφέρει αγγίζει τα 800 χιλιόμετρα. Όσο για τις επιδόσεις, είναι εκρηκτικές με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,78 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 265 χλμ./ώρα.

Advertisement
Advertisement

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δώσει η Xiaomi στις τεχνολογίες ασφάλειας προσφέροντας ένα πακέτο συστημάτων που περιλαμβάνουν τα πάντα. Πολλά από αυτά τα συστήματα έρχονται για πρώτη φορά στον κόσμο των αυτοκινήτων και μάλιστα με την ευκολία ενός smartphone χάρη στο λειτουργικό HyperOS και την στρατηγική Human x Car x Home – κάτι που ξέρει πολύ καλά να κάνει η κινεζική εταιρεία.

Η τιμή της κορυφαίας έκδοσης του SU7 έχει οριστεί στα 38.400 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση με 295 ίππους και αυτονομία 700 χιλιομέτρων κοστίζει μόλις 27.700 ευρώ (τιμές πώλησης στην Κίνα)! Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι η Xiaomi γνωρίζει ότι αυτές οι χαμηλές τιμές είναι κάτω από το κόστος, ωστόσο έχει υπολογίσει τις απώλειες θυσιάζοντας χρήματα με στόχο να κερδίσει άμεσα μερίδιο της αγοράς – τουλάχιστον σε πρώτη φάση.