Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Ούτε στο λογότυπο δεν τα βρίσκουν…

Ελλάδα 22:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ούτε στο λογότυπο δεν τα βρίσκουν…

Mobility

Ούτε στο λογότυπο δεν τα βρίσκουν…

Mobility

Στην ματαίωση του διαγωνισμού λογοτύπου του Μετρό της Θεσσαλονίκης προχώρησε η εταιρεία…

Advertisement
Advertisement

Η διαδικασία για την επιλογή του λογοτύπου και της οπτικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης, αποδεικνύεται πιο περίπλοκη και απαιτητική από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Το έργο του Μετρό, καθυστερημένο επί πολλά χρόνια, πλησιάζει πλέον τη φάση λειτουργίας και η ανάγκη για μια αποτελεσματική και εντυπωσιακή επικοινωνιακή στρατηγική είναι έντονη.

Η σημασία του έργου για τη Θεσσαλονίκη και η αναγνώριση της συμβολής του στην καθημερινή ζωή και την αστική ανάπτυξη της πόλης, απαιτούν μια οπτική ταυτότητα που να ανταποκρίνεται στη δυναμική και την ανάγκη για σύγχρονη αισθητική. Οι διαφημιστικές και επικοινωνιακές εταιρείες καλούνται να προσφέρουν λύσεις που ενσωματώνουν τεχνογνωσία, καινοτομία και κατανόηση των τοπικών πολιτισμικών στοιχείων.

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου λογοτύπου και οπτικής ταυτότητας θα πρέπει να συνδέεται με τη δημιουργία ενός ισχυρού συναισθηματικού δεσμού με το κοινό, καθώς και με την προβολή του έργου ως ένα σύμβολο προόδου και εξέλιξης για την πόλη. Επιπλέον, το λογότυπο θα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο και να έχει την δυνατότητα να εφαρμοστεί επάνω σε διάφορα μέσα και υλικά, καθώς θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις επιφάνειες σχετικές με το Μετρό, από τα οχήματα και τις στάσεις μέχρι το εμπορικό και το διαφημιστικό υλικό.

Advertisement
Advertisement

Αυτή η ανανεωμένη προσέγγιση στον σχεδιασμό απαιτεί μια συνεργατική προσπάθεια μεταξύ των σχεδιαστών, των αρχιτεκτόνων, των εικαστικών καλλιτεχνών και άλλων επαγγελματιών, για να δημιουργηθεί μια οπτική ταυτότητα που αντανακλά την ταυτότητα και την αξία του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η ανάγκη για αυτή την ενοποιημένη και διεξοδική προσέγγιση επιβεβαιώθηκε και από την αντίδραση της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος, η οποία τόνισε την ανάγκη για πιο συγκεκριμένες και εξειδικευμένες οδηγίες στην διαδικασία διαγωνισμού.

Η Ελληνικό Μετρό, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις και τις ανάγκες για την επίτευξη μιας επιτυχημένης οπτικής ταυτότητας, προσανατολίζεται προς την επανεξέταση και βελτίωση των προδιαγραφών του διαγωνισμού. Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης αισθητικής και τεχνολογίας, να συνδέεται αρμονικά με τον αστικό ιστό και να αναδεικνύει το Μετρό…