Ο Παναθηναϊκός θα έχει και… μετρό
Mobility
Η διπλή ανάπλαση στον Βοτανικό, με αιχμή την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα στην Αθήνα…
Το μεγάλο έργο στον Βοτανικό εξελίσσεται παράλληλα με τις επεκτάσεις του μετρό, που θα αποτελέσει το βασικό μέσο μετακίνησης των φιλάθλων. Υπενθυμίζεται ότι προβλέπεται είναι η κατασκευή γηπέδου ποδοσφαίρου έως 40.000 θέσεων διεθνών προδιαγραφών FIFA / UEFA 4 αστέρων, αθλητικών εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Αθηναίων, χώρων πρασίνου και αστικών υποδομών.
WHAT CAR
Το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού θα συνδέεται με υπόγεια διάβαση, με τον σταθμό μετρό «Ελαιώνας» της γραμμής 3. Το μετρό θα είναι και το βασικό μέσο μεταφοράς των φιλάθλων, όταν ολοκληρωθεί το έργο, προσφέροντας οικονομική, άνετη και πολύ γρήγορη πρόσβαση, παρά το γεγονός ότι έχει προβλεφθεί και η κατασκευή υπόγειων θέσεων πάρκινγκ.
Εξίσου σημαντικό έργο θεωρείται η κατασκευή και η ολοκλήρωση της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας. Το έργο ύψους 1,8 δισ. ευρώ θα μας απασχολήσει όλη την δεκαετία καθώς η παράδοση σε λειτουργία έχει τοποθετηθεί, χωρίς να υπολογίζουμε καθόλου καθυστερήσεις, το 2029. Το κυρίως έργο έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM ενώ τις πρόδρομες εργασίες η ΕΡΕΤΒΟ.

Με την ολοκλήρωση του 15 νέοι σταθμοί θα λειτουργήσουν σε κορεσμένες πληθυσμιακά και κυκλοφοριακά περιοχές της πόλης όπως Κυψέλη, το Γκύζη, το κέντρο, η Καισαριανή, του Ζωγράφου και τα Ιλίσια. Η Γραμμή 4 θα έχει δύο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με τον σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3.
Η γραμμή 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» του Μετρό έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου της Αθήνας, με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών σε κομβικά σημεία του κέντρου (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).