Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η Daimler εξετάζει πιο ρεαλιστικά τα Ταξί-ρομπότ!

Ελλάδα 13:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Daimler εξετάζει πιο ρεαλιστικά τα Ταξί-ρομπότ!

Mobility

Η Daimler εξετάζει πιο ρεαλιστικά τα Ταξί-ρομπότ!

Mobility

Η εταιρεία επανεξετάζει την ανάπτυξη στόλων με σύστημα αυτόνομης οδήγησης και τη μεταφορά πελατών γύρω από τις πόλεις, αφού τα κόστη και τα εμπόδια γιγαντώνονται.

Advertisement
Advertisement

Η Daimler πραγματοποίησε ένα τεστ υπό πραγματικές συνθήκες στα αυτοκινούμενα ταξί αναγνωρίζοντας ότι η ασφάλειά τους αποδεικνύεται δυσκολότερη από ότι η πρώτη σκέψη εν μέσω ερωτήσεων σχετικά με τις μελλοντικές δυνατότητες κέρδους.

Η Daimler θα αναδιαρθρώσει το επίπεδο δαπανών της στα Ταξί ρομπότ και η τεχνολογία αυτόματης οδήγησης θα εφαρμοστεί πιθανότατα σε εμπορικά οχήματα για εταιρείες εμπορευματικών μεταφορών που πραγματοποιούν μεγάλες διαδρομές, δήλωσε ο CEO Ola Kallenius την ημέρα των επενδυτών της εταιρείας στο Λονδίνο.

Advertisement
Advertisement

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίστηκαν να αναπτύξουν οχήματα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου οχήματος από την Google το 2012, με αποτέλεσμα η Daimler να αναπτύξει ένα αυτόνομο οδηγικά Mercedes-Benz.

Η ιδέα των στόλων Ταξί ρομπότ να πάρει και να μεταφέρει τους πελάτες γύρω από τις πόλεις έχει προσελκύσει τους επενδυτές, με γνώμονα την μεγάλη ανάπτυξη που σημειώνουν οι υπηρεσίες της Uber αλλά και των υπολοίπων εταιρειών παροχής παρόμοιων υπηρεσιών.

Ωστόσο, οι δαπάνες και τα ρυθμιστικά εμπόδια έχουν γιγαντωθεί, οδηγώντας σε επανεκτίμηση του επιχειρηματικού δυναμικού.

Advertisement

«Έχει υπάρξει μια ρύθμιση ελέγχου πραγματικότητας εδώ», είπε ο Kallenius.

Η εξασφάλιση ότι τα αυτοκίνητα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης είναι 100% ασφαλή σε πολυσύχναστες αστικές περιοχές αποδεικνύεται ότι είναι μια μεγαλύτερη πρόκληση από ό, τι οι μηχανικοί είχαν αναλάβει πριν από μερικά χρόνια, δήλωσε ο Kallenius.

Advertisement

Ακόμη και αν η Daimler είναι σε θέση να κατασκευάσει ασφαλή Ταξί ρομπότ, τα έσοδα από την συγκεκριμένη εμπορική δραστηριότητα παραμένουν ασαφή ξεκαθάρισε το κορυφαίο στέλεχος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Η πλήρης ανάπτυξη του εγχειρήματος θα δεσμεύσει πολλά κεφάλαια με ορισμένες αβεβαιότητες γύρω από το κέρδος. Σε αυτή την εποχή η πρωτιά σε έναν τομέα δεν έχει νόημα» τόνισε με έμφαση ο Kallenius.

Η BMW και η Daimler δήλωσαν τον Ιούλιο ότι έχουν συνάψει μια μακροπρόθεσμη εταιρική σχέση ανάπτυξης για την ανάπτυξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης που θα επιτρέπουν στα οχήματα την αυτόνομη κίνηση στους αυτοκινητόδρομους καθώς και μια πλήρης αυτοματοποιημένη διαδικασία κατά την στάθμευση.

Advertisement

Η Daimler παράλληλα έχει ένα άλλο έργο σε συνεργασία με τον προμηθευτή Robert Bosch για την ανάπτυξη της τέλειας τεχνολογίας για αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.

Ο όμιλος Volkswagen επίσης έχει δηλώσει ότι δημιουργεί μια μονάδα για συστήματα αυτόνομης οδήγησης υπό την ηγεσία ενός πρώην στελέχους της Apple, καθώς επιδιώκει να εμπορευθεί την αυτόνομη οδήγηση σε μεγάλη κλίμακα μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

Τον Ιούλιο, η VW ανακοίνωσε στενότερη συνεργασία με την Ford Motor σε συστήματα αυτόνομης οδήγησης και απέκτησε μερίδιο στη θυγατρική της Ford Argo AI, η οποία αναπτύσσει συστήματα για αυτόνομα οχήματα.

Έδωσε προκαταβολή 5.500 ευρώ για ανύπαρκτο Nissan Qashqai diesel!

Tα ΚΤΕΟ θα κόβουν τα ντίζελ με χαλασμένα φίλτρα

Τέρμα τα «σαπάκια» στην Ελλάδα – Έρχονται επιβαρύνσεις 1.000%