Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Έρχονται πρόστιμα για 2,8 εκατομμύρια Έλληνες…

Ελλάδα 19:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρχονται πρόστιμα για 2,8 εκατομμύρια Έλληνες…

Mobility

Έρχονται πρόστιμα για 2,8 εκατομμύρια Έλληνες…

Mobility

Περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ τα τελευταία 15 χρόνια στην Ελλάδα.

Advertisement
Advertisement

Ο αριθμός των οχημάτων τα οποία δεν έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο στην Ελλάδα δεν είναι μεγάλο αλλά… τεράστιος. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Πρόεδρος ων Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κώστας Βήκας, περισσότερα από 2.8 εκατομμύρια (σχεδόν το 32% των κυκλοφορούντων οχηματων) δεν έχουν ελεγχθεί, κάτι που σημαίνει πως ένα μεγάλο ποσοστό εξ αυτών αποτελούν δημόσιο κίνδυνο.

Τα νούμερα όχι απλά είναι σοκαριστικά αλλά και οξύμωρα, όταν από τη μία μιλάμε για πράσινη ανάπτυξη και ρύπους και από την άλλη, ενώ υπάρχει η νομοθεσία δεν εφαρμόζεται με αποτέλεσμα καθημερινά όλοι μας να παίζουμε τη ζωή μας κορώνα – γράμματα.
Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1 «Σαββατοκύριακο από τις 6» και στον Πάρι Ποντίκα ο Πρόεδρος των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κώστας Βήκας ήταν κατηγορηματικός:

Έλλειψη εποπτίας από το κράτος…

«Ο θεσμός ΚΤΕΟ πάσχει τα τελευταία 40 χρόνια. Πλέον η κατάσταση αγγίζει τα όρια της σήψης. Υπάρχει μία νοσηρή κατάσταση, η οποία πηγάζει από το έλλειμμα εποπτείας που υπάρχει τόσο για τα κυκλοφορούντα οχήματα όσο και για την ορθή λειτουργία των ΚΤΕΟ.
Σήμερα έχουμε μία κατάσταση, 3 εκατομμύρια οχήματα εκτός διαδικασίας τα τελευταία 15 χρόνια. Και από την άλλη έχουμε ένα γερασμένο στόλο με μέση ηλικία στα 17 έτη. Και έχουμε και μια αποτελεσματικότητα στα ΚΤΕΟ η οποία δεν συνάδει με αυτήν την πραγματικότητα
».

Άμεσα να υπάρξει ηλεκτρονική διασταύρωσηΈρχονται πρόστιμα

Advertisement
Advertisement

Στη συνέχεια ο Κώστας Βήκας μίλησε για τα ξένα ΚΤΕΟ αλλά και τα ποσοστά των οχημάτων που δεν περνούν ΚΤΕΟ και τα σύγκρινε με την Ελλάδα: «Έχουμε ένα εθνικό μέσο όρο σοβαρών ελλείψεων γύρω στο 4.5% όταν η υπόλοιπη Ευρώπη κυμαίνεται στο 15%. Από αυτά γίνεται αντιληπτό ξεκάθαρα πως ο θεσμός νοσεί. Χάνει την αξία του, αποδομείται η οδική ασφάλεια, πλήττονται όλες οι νόμιμες επιχειρήσεις του κάδου. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Θα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα η ηλεκτρονική διασταύρωση προκειμένου να εντοπίζονται εξ αποστάσεως με πολύ εύκολο τρόπο τα ανέλεγκτα οχήματα».

Τέλος ο Πρόεδρος των ιδιωτικών ΚΤΕΟ αναφέρθηκε και στην τεράστια αποχή, αναφορικά με την κάρτα καυσαερίων που αγγίζει το 70% ενώ έθιξε το θέμα των ρύπων: «Είναι οξύμωρο να προσπαθεί η Πολιτεία μας να κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνησης και την ίδια στιγμή να μην ελέγχονται οι ρύποι από τα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα».

Παρακολουθήστε τη συνέντευξη του Προέδρου των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Κώστας Βήκα στην ΕΡΤ1