Live Κίνηση
Περισσότερα
EKO RALLY ACROPOLIS 2025

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Ο Οζιέ ταχύτερος στην ειδική Άγιοι Θεόδωροι 1

Ελλάδα 0:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Ο Οζιέ ταχύτερος στην ειδική Άγιοι Θεόδωροι 1

EKO RALLY ACROPOLIS 2025

Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της πρώτης σημερινής δοκιμασίας παρά το ότι ξεκινούσε δεύτερος και ήταν αναγκασμένος να καθαρίζει τον δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Ήταν μία επίδειξη ταχύτητας, εμπειρίας και απόλυτης αίσθησης από τον Οζιέ. Ο Γάλλος -όπως δήλωσε- κινήθηκε στα όρια της πρόσφυσης που ήταν διαθέσιμη από το πρώτο μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο. Αυτό ίσως να μην ίσχυσε για τους υπόλοιπους.

Η δράση της Παρασκευής ξεκίνησε με την μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, εκείνη των Αγίων Θεοδώρων. Ως είθισται η σειρά εκκίνησης στις ειδικές καθορίζεται από την σειρά κατάταξης στο πρωτάθλημα οδηγών.

Έτσι τα Yaris των Έβανς, Οζιέ και Ροβάνπερα μπήκαν πρώτα στην δοκιμασία, και τα τρία με μαλακή γόμα και στα τέσσερα ελαστικά. Τόσο για το πρώτο πέρασμα των Αγίων Θεοδόρων όσο και για το Λουτράκι τα Toyota θα είχαν αυτές τις επιλογές. Τα Hyundai πήραν από 3 ελαστικά μαλακής και σκληρής γόμας για τις 3 πρώτες ειδικές της ημέρας.

Advertisement
Advertisement

Βλέπετε η πρόκληση ήταν διπλή. Από τη μία τα Toyota θα έπρεπε να καθαρίζουν τον δρόμο για τα Hyundai που ακολουθούσαν. Ωστόσο η χαμηλή ορατότητα λόγω σκόνης στα πληρώματα που έμπαιναν αργότερα στην ειδική αντιστάθμιζε κάπως αυτό το μειονέκτημα.

Στο δεύτερο πέρασμα των Αγίων Θεοδώρων τα Yaris θα έπαιρναν δύο ελαστικά της σκληρής γόμας. Και αυτό λόγω του ότι η διαδρομή θα είχε καθαρίσει σε βαθμό που τα ελαστικά να έχουν επαφή με το βραχώδες υπόστρωμα της.

Η ειδική

Ο Έβανς αμέσως ένιωσε την δυσκολία της αποστολής του στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο Ουαλλός σημείωσε ότι συνάντησε μεγάλη δυσκολία στις αλλαγές διεύθυνσης. Το ίδιο δεν συνέβη, όμως, με τον Σεμπατιάν Οζιέ. Ο Γάλλος ήταν 17,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Έβανς, οδηγώντας εντυπωσιακά με το καλημέρα!

Advertisement

Ο Ροβάνπερα δεν μπόρεσε να μιμηθεί τον teammate του, όντας 10 δευτερόλεπτα αργότερός του. Όσο για τον Κατσούτα, ο Ιάπωνας σταμάτησε εντός της ειδικής για να αλλάξει ελαστικό και έχασε πολύ έδαφος. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν και οι Τζος Μακερλίν – Μάρτινς Σεσκς (είχε και τετ-α-κε).

Λογικά τα Hyundai θα έπρεπε να έχουν κερδίσει από το καθάρισμα δρόμου των Toyota. Αν και εν μέρει αυτό συνέβη, κανείς εκ των Τάνακ-Νεβίλ, δεν ξεπέρασε τον χρόνο του Οζιέ. Ο Τάνακ είχε βάλει τη σκληρή γόμα στους εμπρός τροχούς και την μαλακή πίσω αλλά αυτή η επιλογή προκάλεσε έντονη υποστροφή.

Advertisement

Ο Νεβίλ από την άλλη χρησιμοποίησε τις γόμες σταυρωτά. Ήταν ταχύτερος του Τάνακ αλλά κι εκείνος δήλωσε ότι δεν λάτρεψε τον ρυθμό του. Η σκόνη που άφηναν τα προπορευόμενα αγωνιστικά έκαναν επίσης το έργο όσων ακολουθούσαν πιο δύσκολο.

Κανείς δεν θα κέρδιζε τον χρόνο του Οζιέ μέχρι το τέλος. Ο Πάγιαρι θα ήταν ο δεύτερος ταχύτερος (έχασε χρόνο στο τελευταίο split λόγω σκόνης) με τον Νεβίλ τρίτο. Συνολικά έξι οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα με το καλημέρα. Είτε με κλαταρισμένα ελαστικά είτε αλλάζοντας τροχό.