Live Κίνηση
Περισσότερα
DUCATI 2021

Ducati Multistrada History

Ελλάδα 7:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ducati Multistrada History

DUCATI 2021

Ducati Multistrada History

DUCATI 2021

Όταν η Multistrada ξεκίνησε την καριέρα της πριν από 18 χρόνια, ήταν ένα αμφιλεγόμενο μοντέλο  κυρίως λόγω εμφάνισης. Πολλοί θεωρούσαν ότι είναι άσχημη και ότι δεν έχει ξεκάθαρη κατεύθυνση χρήσης.

Advertisement
Advertisement

Ήταν ακόμα οι εποχές που έπρεπε να έχεις πάνω από μία μοτοσυκλέτα στο γκαράζ σου αν ήθελες να κάνεις διαφορετικά πράγματα.

Στο πέρασμα των χρόνων πολλές άλλες φίρμες ακολούθησαν τον δρόμο της Ducati δημιουργώντας μεγάλες μοτοσυκλέτες με μπόλικη ιπποδύναμη που μπορούσαν να κάνουν τα πάντα. Το πρώτο Multistrada 1000 DS έμοιαζε με μεγάλο supermoto έχοντας έναν δικύλινδρο κινητήρα 992 κ.εκ., τροχούς 17 ιντσών, μονόμπρατσο ψαλίδι, πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και σπορ αναρτήσεις.

To 2005 παρουσιάζεται μια μικρότερη έκδοση με κινητήρα 618 κ.εκ. απο το Monster 620 ενώ το 2007 το Multistrada ανεβαίνει κυβικά και φτάνει τα 1100.

Advertisement
Advertisement

 

 

Advertisement

Το 2010 παρουσιάζεται στην EICMA ένα εντελώς νέο Multistrada, μια νέα μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire), προγράμματα οδήγησης, traction control, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και με έναν κινητήρα προερχόμενο από το superbike 1198 με 150 ίππους! Ο στόχος του νέου Multistrada ήταν να δώσει στους αναβάτες μία μοτοσυκλέτα για κάθε είδους οδήγηση.To 2015 χωρίς να χάσει τα βασικά της σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, η δεύτερη γενιά Multistrada είναι πολύ πιο όμορφη με τις περισσότερες αλλαγές να αφορούν στο μπροστινό τμήμα και την σχεδίαση του φέρινγκ και των προβολέων. Το ηλεκτρονικό πακέτο της νέας Multistrada, εφοδιάζεται με μια καινούργια κεντρική μονάδα μέτρησης αδράνειας  (IMU) η οποία μετρά τη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα τις δυνάμεις που ασκούνται κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, διαθέτει cornering ABS για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και μέσα στη στροφή, σύστημα DWC (Ducati Wheelie Control), σύστημα DTC (Ducati Traction Control), Cornering Lights και τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις χαρτογράφησης κινητήρα και ηλεκτρονικών (Sport, Touring, Urban, Enduro).

 Ο νέος δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 1.198 κ.εκ. αποδίδει 10 ίππους παραπάνω από πριν, φτάνοντας τους 160 ίππους. Στα τέλη του 2016 παρουσιάζεται μια μικρότερη σε κυβικά έκδοση αλλά καθόλου υποδεέστερη σε σχέση με την μεγάλη MultistradaΤο Multistrada 950 είναι  μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα με τέλεια θέση οδήγησης, κορυφαία εργονομία, γκάζι Ride-by-Wire και με έναν κινητήρα απόδοσης 113 ίππων και 9,8 κιλών ροπής. 

Advertisement

 

 

Advertisement

Το 2017 παρουσιάζεται νέο Multistrada 1260 το οποίο  χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα των 1.262 κ.εκ., φέρει νέο πλαίσιο, πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά, και μικρές αισθητικές αλλαγές. 

Ο νέο κινητήρας Ducati Testastretta DVT των 1.262 κ.εκ. έχει μέγιστη ιπποδύναμη τους 158 ίππους και έχει δεχθεί αλλαγές όσον αφορά την απόδοση του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά του στην καθημερινή μετακίνηση.

 

 

Κι έτσι ερχόμαστε στην τέταρτη γενιά του μοντέλου το οποίο έχει καθιερωθεί σαν μία από τις καλύτερες  μοτοσυκλέτες της αγοράς. Η εμφάνισή της πατάει πάντα στο μοτίβο της πρώτης γενιάς με τα φώτα αρπακτικού πουλιού στο εμπρός μέρος και με την καλλίγραμμη σιλουέτα να αποπνέει μια ιταλική φινέτσα από άκρο σε άκρο. Η νέα V4 σπάει τα δικύλινδρα δεσμά και παρουσιάζεται σε διάταξη V με απόδοση τους 170 ίππους εφοδιασμένη και με σύστημα διπλού ραντάρ για πρώτη φορά στον κόσμο των δυο τροχών. Η νέα Multistrada V4 είναι όλες οι μοτοσυκλέτες μαζί. Μπορεί να καλύψει όλα τα οδηγικά στιλ και όλα τα τερέν χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό!