Live Κίνηση
Περισσότερα
Ελλάδα 1:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Suzuki V-Strom 800

Το καινούριο Suzuki V-Strom ανοίγει νέους ορίζοντες στην άνεση και ελευθερία του ταξιδιού και της εξόρμησης χωρίς συμβιβασμούς

Η Suzuki μετά το μεγάλο κρότο που προκάλεσε με την έλευση του V-STROM 800DE αποφάσισε άμεσα να προχωρήσει σε ένα δεύτερο και ίσως πιο σημαντικό «χτύπημα». Δημιούργησε την έκδοση V-STROM 800 με πιο ασφάλτινες προδιαγραφές συμπληρώνοντας ουσιαστικά και με τον απόλυτο τρόπο την γκάμα του μεσαίου adventure της.

Το νέο V-STROM 800 έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άνεση και απολαυστική οδήγηση σε καθημερινή χρήση, έχοντας παράλληλα κορυφαία ταξιδιωτικά χαρακτηριστικά και χρηστικότητα. Ουσιαστικά, το Suzuki V-STROM 800 είναι ακριβώς αυτό που αναφέρει το όνομά του: ένας εξερευνητής των δρόμων!

Το νέο Suzuki V-STROM 800 ακολουθεί τα βήματα μεν της έκδοσης DE, ωστόσο έχει διευρύνει τις επιλογές του αναβάτης προσθέτοντας άνεση, καλύτερη προστασία και πιο εμπνευσμένη οδηγική συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Ο κινητήρας είναι ο τεχνολογικά προηγμένο δικύλινδρος σε σειρά των 776 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής. Το σύνολο συνοδεύεται από ένα ποιοτικό σύστημα ψεκασμού με Ride-by-Wire που φροντίζει για τη δυναμική απόδοση του κινητήρα και την οικονομία σε καύσιμο.

Ο κινητήρας του V-STROM 800 είναι απολαυστικός και πλήρως εκμεταλλεύσιμος από τον αναβάτη ο οποίος θα ευχαριστηθεί δυναμικές επιταχύνσεις, αυξημένη γραμμικότητα και βελούδινη απόκριση στο γκάζι.

Σημαντικό στοιχείο του βασικού εξοπλισμού της μοτοσικλέτας είναι το σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων. Με το προηγμένο σύστημα ο αναβάτης απολαμβάνει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων με άμεσο και απολαυστικό τρόπο χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

Η Suzuki έχει τοποθετήσει στο νέο V-STROM 800 αυτούσιο το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) που προσφέρει ασφάλεια και ευκολία στον αναβάτη.

Το σύστημα περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης (Active, Basic, Comfort), ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα υποβοήθησης της εκκίνησης του κινητήρα, σύστημα υποβοήθησης στις χαμηλές στροφές και δύο επιλογές στο ABS των φρένων.

Μπορεί η νέα V-STROM 800 να δείχνει παρόμοια με την έκδοση DE, ωστόσο υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στην εργονομία. Η νέα μοτοσικλέτα έχει πολύ διαφορετική θέση οδήγησης. Η Suzuki έχει τοποθετήσει το τιμόνι 13 χιλ. χαμηλότερα και 23 χιλ. πιο μπροστά, ενώ παράλληλα είναι και 15 χιλ. πιο στενό.

Τα μαρσπιέ επίσης είναι τοποθετημένα πιο πίσω και πιο ψηλά, ενώ η σέλα είναι χαμηλότερη στα 825 χιλ. Όλα τα παραπάνω έχουν δημιουργήσει μια σαφώς πιο άνετη και φιλική προς τον αναβάτη θέση οδήγησης τόσο στην καθημερινή οδήγηση, όσο και στο ταξίδι.

Το νέο V-STROM 800 μπορεί να δανείζεται το ίδιο πλαίσιο με το DE, ωστόσο όλα τα υπόλοιπα περιφερειακά του είναι καινούρια.

Στις αναρτήσεις συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo Showa τεχνολογίας SFF-BP και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης με μικρότερες διαδρομές που βοηθούν στην άψογη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στην άσφαλτο.

Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε ισχυρό σύστημα της Nissin με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες και δίσκους 310 χιλ.

Το νέο V-STROM 800 είναι διασκεδαστικό και εύκολο στην οδήγηση ισορροπώντας τέλεια ανάμεσα στη σπορ συμπεριφορά στις στροφές, τη σταθερότητα και την ευελιξία.

Για να στηρίξει την καθημερινή πρακτικότητα και την προστασία στο ταξίδι η Suzuki μελέτησε ιδιαίτερα τον εξοπλισμό του νέου V-STROM 800.

Σε συνδυασμό με την πιο άνετη θέση οδήγησης, ο αναβάτης πλέον απολαμβάνει αυξημένη προστασία από τον αέρα χάρη στη μεγάλη ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται σε ύψος σε τρεις θέσεις. Η σέλα και τα μαρσπιέ έχουν πιο μαλακό υλικό για περισσότερη άνεση.

Στην καθημερινότητά του ο αναβάτης έχει σύμμαχο τη μεγάλη ψηφιακή οθόνη TFT 5 ιντσών με αμέτρητες πληροφορίες. Ο χειρισμός είναι πραγματικά πολύ εύκολος από την αριστερή πλευρά του τιμονιού χάρη στους χρηστικούς και ποιοτικούς διακόπτες.

Στη διάθεση του αναβάτη υπάρχει επίσης θήρα φόρτισης USB, ρεζερβουάρ 20 λίτρων, ενώ τα ισχυρά LED φώτα θα κάνουν τη νύχτα-μέρα βελτιώνοντας σημαντικά τις ταξιδιωτικές δυνατότητες της μοτοσικλέτα τις βραδυνές ώρες.

Suzuki V-Strom 800

Κυβισμός (κ.εκ.)
776
Ισχύς (PS)
84,3
Ροπή (Nm)
78
Βάρος (kg)
223
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
4,4
Τιμή (ευρώ)
10.995

Περισσότερα για το Suzuki V-Strom 800 ΕΔΩ