Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Peugeot SUV

Peugeot: Τα «έξυπνα» SUV των Γάλλων

  • newsautoteam

Η Peugeot είναι μία εταιρεία που ανέκαθεν έδινε έμφαση στην εμφάνιση των μοντέλων της. Όμως μία ματιά στην υπάρχουσα γκάμα της, μαρτυρά πως πλέον έχει… ανέβει επίπεδο και σε ότι αφορά στις τεχνολογίες. Πράγμα ξεκάθαρο και στις SUV επιλογές της γαλλικής εταιρείας: τα 2008, 3008 και 5008.

Οχήματα με Premium χαρακτήρα και πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που αποτελούν «φύλακες αγγέλους», έτοιμα να σας προφυλάξουν από τον κακό εαυτό σας ή τους κινδύνους που αντιμετωπίζετε στο δρόμο. Τι θα λέγατε να τα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα;

Ξεκινώντας από το 2008, το μικρότερο σε διαστάσεις μέλος της οικογένειας SUV της Peugeot, που μπορεί να γίνει δικό σας από 14.800 ευρώ. Μιας και διευκολύνει τις μετακινήσεις μίας οικογένειας που όμως περιλαμβάνουν και πολλά… χιλιόμετρα εντός αστικού τοπίου, εφοδιάζεται με το σύστημα Active City Brake. Η τεχνολογία φρεναρίσματος αποτροπής σύγκρουσης σε αστικές συνθήκες κυκλοφορίας (Emergency Urban Collision Braking System), είναι μία νέα λειτουργία που ενεργοποιεί τα φρένα σε ταχύτητες μέχρι 30 km/h και εφόσον ο οδηγός δεν είναι σε θέση να αντιδράσει, αποτρέπει το ατύχημα ή μετριάζει κατά το δυνατόν τις συνέπειές του.

Peugeot-2008-camera640short

Ένας αισθητήρας laser sensor κοντινών αποστάσεων (Lidar) τοποθετημένος στο ύψος του παρμπρίζ αναγνωρίζει τα εμπόδια (παρκαρισμένο όχημα ή όχημα που κινείται στην ίδια κατεύθυνση). Ο αισθητήρας έχει τη δυνατότητα να δώσει εντολή εφαρμογής της μέγιστης δύναμης στα φρένα i, αποτρέποντας έτσι μία ενδεχόμενη σύγκρουση, ή περιορίζοντας τη σοβαρότητά της, καθώς μειώνεται η ταχύτητα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το συγκεκριμένο σύστημα έχει τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει εντελώς το αυτοκίνητο, αποτρέποντας έτσι μία σύγκρουση με το μπροστινό αυτοκίνητο.

Peugeot-2008-i640

Παράλληλα, το Peugeot 2008 διατίθεται με απενεργοποιούμενο ESP (Electronic Stability Control) στο βασικό του εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ASR (anti-skid), DSC (Dynamic Stability Control), EBA (Emergency Brake Assist), ABS (Anti-lock Braking System) και EBFD (Electronic Brake Force Distribution). Ανάλογα με τον κινητήρα, το ESP μπορεί να συνδυαστεί και με το Hill Assist, κρατά ακίνητο το όχημα για εκκίνηση σε ανηφόρες, δίνοντας το χρόνο στον οδηγό να πάρει το πόδι του από το φρένο στο γκάζι.

peugeot-2008-fotismos-diastavroseon640

Εκτός από τα φώτα πορείας και τα φώτα ημέρας, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλάς, ή στρίψει το τιμόνι περισσότερο από μία συγκεκριμένη τιμή γωνίας, αυτή η λειτουργία ενεργοποιεί τον αντίστοιχο προβολέα ομίχλης φωτίζοντας το εσωτερικό μίας στροφής, εφόσον η ταχύτητα είναι κάτω από τα 4 km/h (π.χ. σε οδήγηση στην πόλη, σε δρόμους με συνεχείς στροφές, σε διασταυρώσεις, ή και σε ελιγμούς μέσα σε χώρους στάθμευσης).

Peugeot-2008-car-c640

Μιλώντας για τεχνολογία, εφοδιάζεται και με το σύστημα Grip Control, που εξασφαλίζει στο 2008 τη δυνατότητα να κινηθεί σε διαφορετικές συνθήκες και καταστάσεις και σε εσάς να εξερευνήσετε νέους ορίζοντες.  Άμεσο και εύκολα προσαρμόσιμο, το Grip Control βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε κάθε είδος εδάφους, τροποποιώντας τη συμπεριφορά των εμπρός κινητήριων τροχών χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο του συστήματος ESP. Διαθέσιμο με κινητήρες ιπποδύναμης από 110hp με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, το Grip Control διατίθεται με 16’’ ή 17’’ χειμερινά ελαστικά Mud & Snow.

Peugeot-2008-grip-control640

Το σύστημα Grip Control προσφέρει 5 προγράμματα οδήγησης, μέσω κεντρικού επιλογέα:
– Standard
Snow
All-Terrain
Sand
ESP Off

Peugeot-3008-2017-e640

Όσο για το 3008, δεν αναδείχθηκε τυχαία «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2017. Συνοδεύεται από μια υπερπλήρη γκάμα συνδυ
ασμών κιβωτίων και κινητήρων, τόσο στο μέτωπο των diesel, όσο και στις βενζίνης. Δυναμικό και σύγχρονο, σε κερδίζει με την εξωτερική του εμφάνιση, όμως το αγαπάς με όσα συναντάς εντός των τειχών. Η υιοθέτηση του νεότερου i-Cockpit ταμπλό με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και της έτερης οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων, τονίζει τον hi-tech και παράλληλα premium χαρακτήρα του μοντέλου. Ιδίως η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο προσθέτει και έναν ιδιαίτερα καλαίσθητο, λεπτό επιλογέα πάνω στο τούνελ της κονσόλας, συνδυάζοντας με επιτυχία το στυλ με τη λειτουργικότητα.

Peugeot-3008-2017-g640tall

Φυσικά, με μακροσκελή λίστα ηλεκτρονικών βοηθημάτων που είναι έτοιμα να σας προφυλάξουν από δύσκολες στιγμές. Όπως το ενεργό σύστημα πέδησης σε αστικό περιβάλλων, μία τεχνολογία που αποτελεί την τελευταία γενιά συστημάτων αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση κινδύνου, που επεμβαίνει μόλις αναγνωριστεί περίπτωση αναπόφευκτης σύγκρουσης.Τόσο η κάμερα όσο και το ραντάρ έχουν τη δυνατότητα αναγνώρισης σταθερών αλλά και κινούμενων εμποδίων. Εάν ο οδηγός αποτύχει να φρενάρει, είτε αρκετά ή ακόμα και καθόλου, το σύστημα ενεργοποιεί για λογαριασμό του τα φρένα. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα Active Brake Safety βοηθά στην αποτροπή της σύγκρουσης ή ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις από αυτήν, μειώνοντας δραστικά την ταχύτητα.

Peugeot-3008-2017-c640

Παράλληλα, το 3008 κινείται με άνεση τόσο στην πόλη όσο και σε απάτητες διαδρομές, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advanced Grip Control. Κι εδώ ένας επιλογέας στο κέντρο της κονσόλας σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής του προγράμματος ελέγχου πρόσφυσης που ταιριάζει στον τύπο εδάφους στον οποίο κινείστε, είτε πρόκειται για χιόνι, λάσπη ή άμμο.

Peugeot-3008-2017-d640

Όσο για το νέο Peugeot 5008, επανασχεδιασμένο από «λευκό χαρτί», εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά χάρη στον ιδιαίτερο σχεδιασμό της εξωτερικής του εμφάνισης.  Κι εδώ το νέο Peugeot i-Cockpit συμβάλλει στη δημιουργία ενός high-tech περιβάλλοντος στο εσωτερικό. Ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12.3” τεχνολογίας HUD (head-up display), οθόνη αφής 8.0″ στο ταμπλό, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών μικρής διαμέτρου, και αυτόματο κιβώτιο με λεβιέ που αλλάζει ταχύτητες με ένα μόνο άγγιγμα, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του νέου SUV που συμβάλλουν καθοριστικά στην δημιουργία μοναδικών και εντυπωσιακών οδηγικών εμπειριών.

Peugeot-5008-2017-a640

Η ψηφιακή απεικόνιση των πληροφοριών στην πλήρως διαμορφώσιμη οθόνη των 12.3” του συστήματος head-up στο νέο Peugeot 5008, δίνει τέλος στην εποχή των αναλογικών ενδείξεων. Η οθόνη εμφανίζεται πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού, γεγονός που αυξάνει καθοριστικά το επίπεδο ασφαλείας κατά την οδήγηση. Το μικρό πολύ-λειτουργικό τιμόνι έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αυξάνει την οδηγική απόλαυση, αλλά και την ευκολία στους χειρισμούς. Η μικρή του διάμετρος κάνει τo παρκάρισμα παιχνίδι.

Peugeot-5008-2017-b640tall

Το Peugeot 5008 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό πληθώρα εξελιγμένων συστημάτων ασφαλείας. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν: το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEBS – Automatic Emergency Braking System) με δυνατότητα αναγνώρισης οχημάτων αλλά και πεζών, το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση επικίνδυνης μείωσης απόστασης, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, το σύστημα αναγνώρισης των ορίων ταχύτητας, καθώς και το σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης απόσπασης της προσοχής του οδηγού (Driver Attention Alert).

Peugeot-5008-2017-e640

Ένα σήμα, τρία μοντέλα, δεκάδες προηγμένης τεχνολογίας λόγοι να τα κάνετε δικά σας.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr