Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

AUDI

Τα ηλεκτρονικά ισχύος του Audi e-tron

  • newsautoteam

Κάθε κινητήρας του νέου, προηγμένου και αμιγώς ηλεκτρικού Audi e-tron, διαθέτει και ελέγχεται από τη δική του μονάδα ηλεκτρονικών ισχύος.

Mε τις δύο μονάδες να συνεργάζονται πολύ στενά και γρήγορα με την κεντρική μονάδα ελέγχου του συστήματος κίνησης. Όλα τα δεδομένα και τα αιτήματα -από το πεντάλ του γκαζιού, τα φρένα και την ηλεκτρική τετρακίνηση- συγκεντρώνονται στην τελευταία.

Οι ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου απόδοσης διαβάζουν τα στοιχεία από τους αισθητήρες 10.000 φορές το δευτερόλεπτο και τροφοδοτούν τους ηλεκτροκινητήρες με τις τρέχουσες εντολές.

Αυτό έχει επίδραση στη βέλτιστη χρήση της απόδοσης, ειδικά κατά τη δυναμική οδήγηση. Κάποιες λειτουργίες, όπως η απόσβεση κραδασμών και αυτές του ελέγχου της πρόσφυσης, είναι ενσωματωμένες άμεσα στα ηλεκτρονικά ελέγχου ισχύος. Πράγμα που επιτρέπει την άμεση μετάδοση των επιθυμιών του οδηγού χωρίς καθυστερήσεις και τροποποιήσεις, γεγονός που βελτιώνει π.χ. κατακόρυφα τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να επιταχύνει σε παγωμένο οδόστρωμα.

Οι δύο δομικά ίδιες ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου ισχύος είναι τοποθετημένες στα περιβλήματα των ηλεκτροκινητήρων και είναι ενσωματωμένες στο σύστημα θερμικής διαχείρισης του συστήματος κίνησης. Καταλαμβάνουν πολύ μικρό χώρο και κάθε μια ζυγίζει μόλις 8 κιλά, χάρη και στο αλουμινένιο κέλυφός τους.

Το βασικό τους στοιχείο, ο αντιστροφέας παλμοευρικής διαμόρφωσης, μετατρέπει το συνεχές ρεύμα από τη μπαταρία σε τριφασικό. Όταν ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σα γεννήτρια, κατά την ανάκτηση ενέργειας, μετατρέπει το τριφασικό ρεύμα σε συνεχές και φορτίζει τη μπαταρία.

Δημοφιλή στο Protothema.gr