Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Lepas: Μία νέα μάρκα της Chery για την Ευρώπη

Ελλάδα 0:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(71) "Lepas: Μία νέα μάρκα της Chery για την Ευρώπη"
    

Lepas: Μία νέα μάρκα της Chery για την Ευρώπη

ΝΕΑ

Οι ασταμάτητοι Κινέζοι της Chery βάζουν πλώρη για τα καλά προς την Ευρώπη με μία ακόμα μάρκα και υψηλούς στόχους.

Advertisement
Advertisement

Η κινεζική Chery ετοιμάζει την πιο επιθετική της αντεπίθεση στην ευρωπαϊκή αγορά με το ολοκαίνουριο brand Lepas. Στόχος; Να κόψει μερίδιο από την MG, τη μέχρι στιγμής αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια μεταξύ των κινεζικών μαρκών στην Ευρώπη.

Η ευρωπαϊκή έφοδος ξεκινά το πρώτο τρίμηνο του 2026 με το Lepas L8, ένα plug-in hybrid SUV που τοποθετείται απέναντι από το MG HS. Στην Ιταλία θα κοστίζει περίπου 40.000 ευρώ, φιλοδοξώντας να κερδίσει το κοινό των νέων, αστικών καταναλωτών που αναζητούν συνδυασμό πρακτικότητας, τεχνολογίας και lifestyle εικόνας.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία, που η Chery αποκαλεί «Leopard Aesthetics», αντλεί έμπνευση από την ευκινησία και τις καμπύλες της λεοπάρδαλης. Δεν είναι τυχαία και η ονομασία «Lepas», που προκύπτει από τον συνδυασμό των λέξεων leopard και passion.

Advertisement
Advertisement

Κάτω από το δυναμικό αμάξωμα, το L8 διαθέτει plug-in hybrid σύνολο με βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και 145 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες 204 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 282 ίππους, με μια μπαταρία 18 kWh (LFP) να προσφέρει έως 100 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και συνολική αυτονομία που ξεπερνά τα 1.300 χιλιόμετρα.

Οι διαστάσεις του SUV –4.688 x 1.871 x 1.694 χλστ., με μεταξόνιο 2.800 χλστ.– το τοποθετούν στην καρδιά της ευρωπαϊκής κατηγορίας C-SUV.

Το πλάνο ανάπτυξης δεν σταματά εδώ: το δεύτερο τρίμηνο του 2026 θα προστεθεί στην γκάμα το μικρότερο L6 (μήκους 4,6 μ.), ενώ προς το τέλος του ίδιου έτους θα κάνει πρεμιέρα το L4, ένα compact SUV 4,3 μέτρων.

Advertisement

Οι αριθμοί δείχνουν ότι η Chery ανεβάζει στροφές: μόνο στους πρώτους οκτώ μήνες του 2025 οι ταξινομήσεις της στην Ευρώπη δεκαπλασιάστηκαν, φτάνοντας τις 54.674 μονάδες. Παρότι απέχει ακόμη από την MG που κατέγραψε 191.799 ταξινομήσεις, η δυναμική είναι σαφής.

Με στόχο 1.200 σημεία πώλησης παγκοσμίως και ετήσιες πωλήσεις 500.000 αυτοκινήτων, η Lepas φιλοδοξεί να μετατραπεί σε βασικό χαρτί της Chery. Η μάχη με την MG μόλις ξεκινά – και η ευρωπαϊκή αγορά αποκτά ακόμη έναν δυναμικό διεκδικητή.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Δοκιμή: Chery Tiggo 8 PHEV

Ηλεκτρική ώθηση στην ευρωπαϊκή αγορά

Επίσημο: Το νέο Chery Tiggo 4 στην Ελλάδα (+τιμές)


Advertisement