Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Xiaomi παραδέχεται το copy-paste στο Tesla Model Y

Ελλάδα 12:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(69) "Η Xiaomi παραδέχεται το copy-paste στο Tesla Model Y"
    

Η Xiaomi παραδέχεται το copy-paste στο Tesla Model Y

ΝΕΑ

Η παλιά «τέχνη» των Κινέζων συνεχίζεται και στα αυτοκίνητα και μάλιστα επιβεβαιώνεται από τα πιο επίσημα χείλη.

Advertisement
Advertisement

Για πάρα πολλά χρόνια η ανάπτυξη των Κινέζων σε κάθε τομέα, βασιζόταν στην μοναδική ικανότητά τους -και στην απουσία επιπτώσεων- στο copy-paste Δυτικών προϊόντων. Κάτι που υπήρχε ως υποψία και στα αυτοκίνητα όμως πλέον επιβεβαιώνεται χωρίς να κρατούνται τα προσχήματα.

Η Xiaomi δεν κρύβεται: ο επικεφαλής της, Λέι Τζουν, αποκάλυψε ότι η εταιρεία αγόρασε τρία Tesla Model Y και τα… αποσυναρμολόγησε βίδα-βίδα, μελετώντας κάθε εξάρτημα ξεχωριστά, για να συγκρίνει την τεχνολογία με το ολοκαίνουργιο YU7 SUV.

Η τακτική αυτή μόνο περίεργη δεν είναι. Η αυτοκινητοβιομηχανία –όπως και η βιομηχανία ηλεκτρονικών– εδώ και δεκαετίες εφαρμόζει τη μέθοδο του «reverse engineering», δηλαδή τη μελέτη των προϊόντων των ανταγωνιστών μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Advertisement
Advertisement

Το ίδιο έχει κάνει η Xiaomi και με το Model 3 στο παρελθόν, ενώ πρόσφατα ένα SU7 θεάθηκε έξω από την έδρα της Ferrari στο Μαρανέλο, προκαλώντας σενάρια για νέες συγκρίσεις.

Στην παρουσίαση στο Εθνικό Συνεδριακό Κέντρο του Πεκίνου, ο Τζουν όχι μόνο δεν έκρυψε την τακτική αυτή, αλλά επαίνεσε ανοιχτά το Model Y, χαρακτηρίζοντάς το «εξαιρετικό» και δείχνοντας συγκριτικές εικόνες δίπλα στο YU7.

Σε αντίθεση με άλλους CEO, δεν ισχυρίστηκε ότι το νέο SUV της Xiaomi θα «καταπιεί» τον ανταγωνισμό. Αντιθέτως, δήλωσε πως αν κάποιος δεν επιλέξει το YU7, το Model Y αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική.

Advertisement

Η αποδοχή αυτή αποκτά ιδιαίτερο βάρος αν αναλογιστούμε το εμπορικό «σεισμό» του YU7: μέσα σε μόλις 18 ώρες από το λανσάρισμά του, συγκέντρωσε 240.000 παραγγελίες. Το αποτέλεσμα; Μερικοί αγοραστές ενημερώνονται ότι θα περιμένουν πάνω από έναν χρόνο για παράδοση.

Μπροστά σε αυτή την άνευ προηγουμένου ζήτηση, ο Τζουν προχώρησε σε μια ακόμη αφοπλιστική κίνηση: πρότεινε στους καταναλωτές εναλλακτικές επιλογές, όπως τα Xpeng G7, Li Auto i8 και φυσικά το Tesla Model Y.

Advertisement

Μια στρατηγική που δείχνει όχι μόνο αυτοπεποίθηση, αλλά και μια νέα, πιο ειλικρινή προσέγγιση στο παιχνίδι της αγοράς.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Νέο Tesla Model Y με τρεις σειρές καθισμάτων

JLR: Παράλυση στην παραγωγή και απειλή για θέσεις εργασίας

Στρατηγική συνεργασία μεταξύ ΕΑΣΕ και Volvo Car Hellas