Meyers Manx LFG: Ένα buggy 400 ίππων που μοιάζει βγαλμένο από όνειρο
ΝΕΑ
Το νέο Meyers Manx LFG είναι ένα buggy με αμάξωμα από ανθρακονήματα και κινητήρα 400 ίππων που «ουρλιάζει» μέχρι τις 11.000 σ.α.λ.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που γεννιούνται για να σε πάνε από το Α σημείο στο Β. Υπάρχουν και εκείνα που φτιάχνονται για να σε ταξιδέψουν πέρα από το λογικό, να σε αναγκάσουν να φορέσεις χαμόγελο και κράνος ταυτόχρονα.
WHAT CAR
Το νέο Meyers Manx LFG ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη κατηγορία. Η Meyers Manx, η αμερικανική εταιρεία που τα τελευταία χρόνια επανέφερε στη ζωή το κλασικό buggy των ’60s ως ηλεκτρικό, ένωσε δυνάμεις με τον βρετανικό οίκο Tuthill –γνωστό για τις ακραίες κατασκευές Porsche restomod- και παρουσιάζει το LFG, ένα πρότζεκτ που έκανε αίσθηση στο The Quail όπου παρουσιάστηκε.
Το αμάξωμα διατηρεί την εμβληματική «μπανιέρα» του Manx, αλλά έχει φουσκωμένα φτερά που αφήνουν μεγάλο μέρος των τροχών εκτεθειμένο, προσδίδοντας μία θεαματική εικόνα. Οι λεπτομέρειες το κάνουν ακόμα πιο ιδιαίτερο: τα οβάλ LED φώτα εμπρός και πίσω, το bull bar, τα σκαλοπάτια, το roll cage και οι αφαιρούμενες gullwing πόρτες δημιουργούν έναν συνδυασμό φουτουρισμού και κλασικής σχεδίασης.
Κάτω από το αμάξωμα, μεγάλες ζάντες τύπου rally φορούν ελαστικά παντός εδάφους, με το δάπεδο να έχει γενναία απόσταση από το έδαφος για πραγματική εκτός δρόμου δράση.

Στο εσωτερικό, το high-tech ταμπλό με τις οθόνες κυριαρχεί, ενώ συνδυάζεται με άφθονα φυσικά χειριστήρια, τριάκτινο τιμόνι, επιλογέα ταχυτήτων και υδραυλικό χειρόφρενο. Υπάρχουν επίσης δύο καθίσματα, λίγος χώρος για αποσκευές και γενικά μια αίσθηση ότι το κόκπιτ αυτό φτιάχτηκε για διασκέδαση, όχι για πρακτικότητα.
Και εκεί έρχεται ο κινητήρας: ένας 4λιτρος εξακύλινδρος, εξέλιξη του επίπεδου εξακύλινδρου που έχουμε δει στο Tuthill 911K. Στην περίπτωση του LFG αποδίδει πάνω από 400 ίππους, οι οποίοι μεταφέρονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και συστήματος μόνιμης τετρακίνησης με διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης.
Η ανάρτηση με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, τα υδραυλικά bump stop και η εξάτμιση Inconel υπόσχονται εμπειρία που ισορροπεί ανάμεσα σε rally και… παραλήρημα.
Το νέο Meyers Manx LFG θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα από το 2026, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί τιμή. Οι πρώτοι 20 ιδιοκτήτες θα συμμετάσχουν το 2027 σε ένα Baja Tour, με αντίστοιχες περιπέτειες να ακολουθούν σε όλο τον κόσμο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Tensor Robocar: Σύνταγμα-Βενιζέλος χωρίς οδηγό
Κράζουν υπουργό γιατί κυκλοφορεί με αυτοκίνητο 670.000 ευρώ
Το Ford Transit που είναι πιο γρήγορο από Porsche 911 GT3 RS (+video)