Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Πέτσινο» ρεκόρ αυτονομίας με ηλεκτρικό αγροτικό

Ελλάδα 12:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(91) "«Πέτσινο» ρεκόρ αυτονομίας με ηλεκτρικό αγροτικό"
    

«Πέτσινο» ρεκόρ αυτονομίας με ηλεκτρικό αγροτικό

ΝΕΑ

Πολλοί μιλούν για νούμερα αυτονομίας που ξεπερνούν κάθε προηγούμενο. Όμως υπάρχουν και αρκετά κολπάκια για να το επιτύχουν.

Advertisement
Advertisement

Σε μια εποχή όπου το άγχος της αυτονομίας εξακολουθεί να στοιχειώνει την ηλεκτροκίνηση, η Chevrolet διεκδικεί τον τίτλο ενός νέου –ανεπίσημου– ρεκόρ αυτονομίας.

Με το ηλεκτρικό Silverado EV, μηχανικοί της εταιρείας διάνυσαν 1.704,6 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.

Όμως, πίσω από τον εντυπωσιακό αυτό αριθμό κρύβεται μια σειρά από… τεχνάσματα και αρκετή αργή οδήγηση.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο όχημα ήταν η έκδοση «Max Range Work Truck» του Silverado EV: ένα θηριώδες pick-up των 4 τόνων, με αεροδυναμική που περισσότερο θυμίζει… τούβλο παρά αυτοκίνητο για ρεκόρ.

Η δε μπαταρία του έχει χωρητικότητα 205 kWh, υπερδιπλάσια από πολλά ευρωπαϊκά ηλεκτρικά. Η ονομαστική αυτονομία του αγγίζει τα 790 χιλιόμετρα, είναι ήδη εντυπωσιακή. Πώς κατάφερε να ξεπεράσει τα 1.700 χιλιόμετρα;

Η απάντηση είναι απλή: «πειραγμένες» συνθήκες. Οι μηχανικοί φούσκωσαν υπερβολικά τα ελαστικά, έβγαλαν το κλιματιστικό από τη μέση, κάλυψαν την καρότσα για καλύτερη αεροδυναμική, αφαίρεσαν τη ρεζέρβα και άλλαξαν μέχρι και τους υαλοκαθαριστήρες.

Advertisement

Όμως, το μεγαλύτερο «τρικ» ήταν η ταχύτητα: το όχημα κινούνταν με ταχύτητα κάτω από τα 40 χλμ/ώρα.

Η διαδρομή ολοκληρώθηκε αργά, ανάμεσα σε δημόσιους δρόμους και την ήσυχη νησίδα Belle Isle του Ντιτρόιτ, όπου το όριο ταχύτητας είναι ήδη χαμηλό.

Advertisement

Παρότι ο αριθμός εντυπωσιάζει, το ρεκόρ δεν είναι επίσημο, αφού δεν υπήρχε παρουσία εκπροσώπων του οργανισμού Guinness. Έτσι, ο τίτλος παραμένει στο Lucid Air, που κατέγραψε 1.205 χλμ. υπό αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Chevrolet απέδειξε ότι με αρκετή υπομονή, μια τεράστια μπαταρία και τις κατάλληλες ρυθμίσεις, μπορείς να φτάσεις… πολύ μακριά.

Αλλά η πρακτικότητα του επιτεύγματος παραμένει αμφισβητήσιμη, ειδικά όταν η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 12,7 kWh/100 χλμ, μια τιμή δεν την λες και εξαιρετική για ηλεκτρικό που κάνει κάποιο ρεκόρ.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
Το Jeep Avenger σε σούπερ τιμή και με υβριδική τεχνολογία
Κύριε Λαζόπουλε, δεν βόσκουν Ferrari στην Ελλάδα, βόσκει όμως πολύς λαϊκισμός
Νέα συμμαχία GM – Hyundai: Ξεκινά η κοινή εξέλιξη πέντε μοντέλων

Advertisement