Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Renault Clio

Ελλάδα 7:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(66) "Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Renault Clio"
    

Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Renault Clio

ΝΕΑ

Η Renault βάζει τις τελευταίες πινελιές στη νέα γενιά του ευρωπαϊκού best-seller χωρίς να υποκύπτει εντελώς στην ηλεκτροκίνηση.

Advertisement
Advertisement

Ένα από τα πιο επιτυχημένα supermini της Ευρώπης ετοιμάζεται να περάσει σε νέα εποχή.

Η Renault επιβεβαίωσε πως η έκτη γενιά του Clio θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, με λανσάρισμα στις ευρωπαϊκές αγορές εντός του 2026.

Αν και η νέα γενιά διατηρεί τις γενικές αναλογίες και την αναγνωρίσιμη ταυτότητα του Clio, υιοθετεί εντελώς νέα σχεδιαστικά στοιχεία.

Advertisement
Advertisement

Η μάσκα με μοτίβο «διαμαντιών», τα διπλά σπόιλερ και η μυώδης μύτη φέρνουν έναν αέρα έντονης ανανέωσης, με έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση.

Το σημαντικότερο όμως νέο δεν είναι ο σχεδιασμός, αλλά το γεγονός πως το νέο Clio θα είναι αποκλειστικά υβριδικό.

Η Renault εγκαταλείπει τα αμιγώς βενζινοκίνητα σύνολα, σε μια κίνηση που ευθυγραμμίζεται με τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών CO₂ της Ε.Ε.

Advertisement

Το σύστημα πρόωσης θα βασίζεται σε εξελιγμένη έκδοση του E-Tech: ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας 145 ίππους και μόλις 96g/km CO₂.

Αυτό σημαίνει ότι η Renault συγκαταλέγεται στους κατασκευαστές που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τους κινητήρες που δεν διαθέτουν ηλεκτρική υποβοήθηση, όπως ο τρέχων Clio TCe 90 με υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα, λόγω των υψηλότερων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Advertisement

Για αναφορά, ο TCe 90 εκπέμπει 120 g/km, ενώ ο E-Tech εκπέμπει 96 g/km, μια μείωση της τάξης του 20%.

Η κατάργηση του κινητήρα αποκλειστικά βενζίνης θα οδηγούσε επομένως σε σημαντική μείωση του μέσου όρου του στόλου της Renault, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι οι στόχοι της ΕΕ για τις εκπομπές του στόλου θα γίνουν ακόμη πιο αυστηροί τα επόμενα χρόνια, φτάνοντας τα 49,5 g/km το 2030.

Αν και δεν θα διατεθεί σε ηλεκτρική έκδοση, η Renault αναμένεται να στηρίξει την εμπορική του επιτυχία μέσω ευέλικτων χρηματοδοτικών σχημάτων, χωρίς να «ρίξει» την τιμή καταλόγου.

Advertisement

Περισσότερα και πιο αναλυτικά θα δούμε κατά την διάρκεια των επόμενων εβδομάδων, καθώς θα πλησιάζουμε στα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής.

Το σίγουρο είναι ότι το Clio θα συνεχίσει να υπάρχει στη μορφή που το ξέρουμε σήμερα, με το 5άρι και το νέο “4” να έχουν αναλάβει το ηλεκτρικό φορτίο για την ευρωπαϊκή αγορά. Αργότερα πάντως είναι σχεδόν σίγουρο ότι και το Clio θα υποκύψει στην ηλεκτροκίνηση, ίσως με άλλο όνομα, κάτι που μένει να αποδειχθεί προς τα τέλη της δεκαετίας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Προσοχή! Το οτοστόπ δεν είναι όπως παλιά!
JUMBO έγκλημα μπροστά στα μάτια των παιδιών
ΟΣΕΘ: Όλα ψηφιακά και το εισιτήριο στο κινητό