Ηλεκτρική BMW M3: Πιο βαριά αλλά και πιο γρήγορη από ποτέ
ΝΕΑ
Η ώρα της ηλεκτρικής BMW M3 πλησιάζει. Και τα νέα που φθάνουν είναι διφορούμενα, όπως έγινε και με τη Μ5.
Η BMW ετοιμάζει το μεγαλύτερο άλμα στην ιστορία της M3: την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού sport sedan, πιθανόν υπό την ονομασία iM3, με παραγωγή να ξεκινά τον Μάρτιο του 2027.
WHAT CAR
Κι αν ο όγκος της σοκάρει (λέγεται πως θα ξεπερνά σε βάρος το υπάρχον μοντέλο κατά 450 και πλέον κιλά), οι επιδόσεις αναμένεται να καθηλώσουν: πάνω από 700 ίπποι από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες θα την κάνουν την πιο ισχυρή και σίγουρα την πιο γρήγορη στην ιστορία της.
Η iM3 δοκιμάζεται ήδη στην Ευρώπη, με τους φανατικούς φίλους να την εντοπίζουν στο Νίρμπουργκρινγκ να φορτίζει, εικόνα σουρεαλιστική για τους παραδοσιακούς φίλους της M Division.
Το αμάξωμα, ντυμένο σε καμουφλάζ, αποκαλύπτει μια φρέσκια σχεδιαστική γλώσσα Neue Klasse: λεπτοί προβολείς, πιο χαμηλών τόνων μάσκα με τα γνωστά «νεφρά» και φαρδύτερα φτερά, εμπνέουν μια επιθετικότητα νέας εποχής.
Η πλατφόρμα του μοντέλου παραμένει μυστήριο, όμως τα φαρδιά ελαστικά Michelin Pilot Sport και τα τρυπημένα δισκόφρενα προμηνύουν σοβαρές προθέσεις.
Οι φήμες κάνουν λόγο για τετρακίνηση με ανεξάρτητη μετάδοση της κίνησης ανά τροχό, αλλά και μια έκδοση που ίσως ξεπεράσει τους 1.300 ίππους, αν και αυτό το νούμερο μάλλον αφορά πρωτότυπα ή μελλοντικές “CSL” εκδοχές.
Το βάρος, που αναμένεται να αγγίζει τους 2,300+ κιλά, φέρνει ερωτήματα για την οδηγική αίσθηση. Θα μπορεί άραγε η ηλεκτρική M3 να αναπαράγει το πάθος και τη “φλόγα” των προκατόχων της με τους straight-six ή V8 κινητήρες;
Η αλήθεια είναι πως η iM3 θα είναι η ταχύτερη M3 στην ιστορία, αλλά ίσως όχι το πιο συγκινησιακά φορτισμένο.
Η BMW M καλείται να παντρέψει την τεχνολογική υπεροχή με τη συναισθηματική έκρηξη που όρισαν οι παλιές M3. Και σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά super-sedans πληθαίνουν, το στοίχημα δεν είναι μόνο να είσαι γρήγορος, αλλά να μείνεις αξέχαστος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
Τέλος στους παρκαδόρους μπράβους
Maserati: Επιστρέφει στους V8;
Ο Όμιλος Volkswagen κυριαρχεί στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη