Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H Mercedes παραδέχεται το λάθος της με την EQS

Ελλάδα 9:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H Mercedes παραδέχεται το λάθος της με την EQS

ΝΕΑ

Οι Ευρωπαίοι έτρεξαν βιαστικά να προλάβουν τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση. Και έκαναν και κάποια μεγάλα λάθη τακτικής.

Advertisement
Advertisement

Η Mercedes-Benz παραδέχεται ότι η EQS, το φιλόδοξο ηλεκτρικό της πολυτελές σεντάν, προηγήθηκε της εποχής της, ίσως και κατά… δέκα χρόνια, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της, Gorden Wagener.

Παρά το τεχνολογικό της υπόβαθρο και τις φιλοδοξίες να σταθεί απέναντι στο Tesla Model S, η EQS δεν κατάφερε ποτέ να πείσει το κοινό στο επίπεδο της παραδοσιακής S-Class.

Η παράξενη και σούπερ αεροδυναμικί σιλουέτα, που ευνοεί την αυτονομία αλλά υπονομεύει την πολυτελή εικόνα, αποτέλεσε σημαντική τροχοπέδη στην αποδοχή της.

Advertisement
Advertisement

Η εταιρεία αποδέχεται πλέον ότι το κοινό δεν αντιλήφθηκε ποτέ τι πραγματικά ήταν η EQS, ούτε μια ηλεκτρική S-Class, ούτε ένα καθαρόαιμο luxury sedan με οδηγό.

Ο Wagener παραδέχτηκε ότι ίσως θα έπρεπε να είχε πλασαριστεί διαφορετικά, σαν μια μελλοντική CLS ή S-Class Coupé, και όχι ως διάδοχος της εμβληματικής S-Class.

Το 2024, μια μικρή αισθητική ανανέωση με νέα μάσκα δεν αρκούσε για να αλλάξει την αντίληψη του κοινού, καθώς η βασική «ωοειδής» σχεδίαση παρέμεινε.

Advertisement

Το αποτέλεσμα; Δεν θα υπάρξει δεύτερη γενιά EQS. Η Mercedes σκοπεύει να συγχωνεύσει τα μελλοντικά S-Class και EQS σε μια ενιαία οικογένεια που θα προσφέρεται τόσο με θερμικούς όσο και ηλεκτρικούς κινητήρες, ακολουθώντας το μοντέλο της BMW με τη σειρά 7 και την i7.

Μέχρι το 2030, η EQS θα συνεχίσει να υφίσταται βελτιώσεις σε εξοπλισμό και τεχνολογίες, χωρίς όμως ριζικές σχεδιαστικές αλλαγές.

Advertisement

Το σίγουρο είναι ότι θα μείνει στην ιστορία ως ένα βιαστικό και μετέωρο βήμα της γερμανικής εταιρείας, που -όπως και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι- άργησαν να πάρουν τα μηνύματα των καιρών της ηλεκτροκίνησης.