Αποκάλυψη για τη McLaren 675LT
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΑποκάλυψη για τη McLaren 675LT
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΠριν από δύο εβδομάδες σας είχαμε αποκαλύψει μία εικόνα της που είχε διαρρεύσει στον Τύπο, τώρα ήρθε η ώρα η νέα McLaren να μας συστηθεί με κάθε επισημότητα!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanAuto)
WHAT CAR
Πρόκειται για μοντέλο… φόρο τιμής στη θρυλική F1 GTR Longtail, εξ ου και τα γράμματα «LT» στο όνομά της. Η πρόγονος ήταν ένα αγωνιστικό τέρας που είχε ταράξει τα νερά του χώρου των sportscars πριν από 18 χρόνια.
Τώρα, έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που ναι μεν έχει προσανατολισμό πίστας αλλά μπορεί να κυκλοφορήσει και στο δρόμο. Συνδυάζει σχεδιαστικές επιλογές της αγωνιστικής F1 GTR Longtail αλλά και του σχεδιαστικού μοτίβου που η McLaren Automotive χρησιμοποιεί στα νέα της μοντέλα, άλλωστε θα αποτελεί την κορυφαία επιλογή στη γκάμα Super Series της βρετανικής μάρκας. Θα προσφέρεται μόνο σε κουπέ εκδοχή, με όπλα της το χαμηλό βάρος και την εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.
Είναι κατά 100 κιλά ελαφρύτερη των άλλων Super Series Μοντέλων, όπως πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες και η F1 GTR Longtail έναντι των προκατόχων της. Η «δίαιτα» ήρθε με την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, με τη μείωση βάρους στον κινητήρα και το σασί ενώ έχει αφαιρεθεί ακόμα και το air-condition! Όμως όπως μας ενημερώνει η McLaren, μπορείτε όμως να το ενσωματώσετε στην 675LT χωρίς επιπλέον κόστος!
Κάτω από τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα συναντάμε ένα ανθρακονημάτινο splitter που βοηθά στην αύξηση της παραγωγής κάθετης δύναμης. Ανθρακονήματα υπάρχουν και στο σμιλεμένο πλάι του οχήματος που οδηγεί σε διπλές εισαγωγές αέρα μπροστά από τους θόλους των πίσω τροχών, που φροντίζουν για την ψύξη του κινητήρα. Γεμάτη ανθρακονήματα είναι και η περίφημη ουρά της Long Tail που φέρει δύο μεγάλες απολήξεις εξατμίσεων, φτιαγμένες από τιτάνιο τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω μέρους, πάνω από τον προφυλακτήρα και τον δραματικό διαχύτη.
Συνολικά η 675LT έχει κατά 33% ανανεωμένα μέρη σε σχέση με την 650S. Αντίστοιχα αυξημένες είναι και οι τροποποιήσεις στον M838TL V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3.8 lt. Συγκεκριμένα, η McLaren Automotive κάνει λόγο για περισσότερα από 50 νέα εξαρτήματα (νέους πιο αποδοτικούς υπέρ-τροφοδότες, ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές, νέα αντλία καυσίμου κ.α.), που εξασφαλίζουν καλύτερες επιδόσεις: 675 PS, 0-100 σε 2.9sec, 0-200 σε 7.9sec και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 330 km/h!
Τα λογότυπα 675LT συναντώνται τόσο στο εξωτερικό όσο και στο Σπαρτιάτικο εσωτερικό του οχήματος που συνδυάζει Αλκαντάρα με ανθρακόνημα. Αν τελικά επιλέξετε να έχετε air-condition, θα πρέπει να το χειριστείτε από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment ενώ για το νέο αυτό μοντέλο, η βρετανική μάρκα προσφέρει πέντε στιλιστικά πακέτα «By McLaren». Αυτά περιλαμβάνουν τέσσερα νέα χρώματα, τα Silica White, Delta Red, Napier Green και Chicane Grey ενώ φυσικά θα προσφέρεται και στο φημισμένο πορτοκαλί χρώμα – σήμα κατατεθέν της McLaren.
Η πρεμιέρα της 675LT θα πραγματοποιηθεί στις 3 Μαρτίου, στην ημέρα Τύπου της 85ης Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.
H McLAREN 675 LT ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h | 2.9 sec |
0-200 km/h | 7.9 sec |
Τελική ταχύτητα | 330 km/h |
Αναλογία ισχύος/βάρους | 549 PS ανά τόνο |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Χαρακτητιρικά κινητήρα | V8 Twin Turbo / 3799cc |
Ισχύς | 675PS @ 7,100 rpm |
Ροπή | 700Nm @ 5,500-6,500 rpm |
Μετάδοση | 7 σχέσεων SSG |
CO2 | 275 g/km |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ/ΒΑΡΟΣ
Καθαρό βάρος | 1,230 kg |
Μήκος | 4,546 mm |
Πλάτος | 2,095 mm |
Ύψος | 1,188 mm |