Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Κάτω από 10.000 € και χωρίς τέλη το Opel Karl

Ελλάδα 5:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κάτω από 10.000 € και χωρίς τέλη το Opel Karl

ΝΕΑ

Κάτω από 10.000 € και χωρίς τέλη το Opel Karl

ΝΕΑ

Την πρακτική πλευρά των αυτοκινήτων πόλης τονίζει η Opel, λανσάροντας το καλοκαίρι το Karl. Το 5θυρο μοντέλο θα κάνει πρεμιέρα για το κοινό τον Μάρτιο στη Γενεύη, ενώ στη χώρα μας αναμένεται τον Αύγουστο. Το Karl θα λάβει θέση στη βάση της γκάμας, κάτω από το Adam. Σε αντίθεση με το στιλ και τη σχεδίαση που εκπέμπουν άλλα σύγχρονα «μικρά», το μοντέλο της Opel προβάλλει ως πλεονεκτήματά του την πρακτικότητα, τους πλούσιους χώρους και τη χαμηλή τιμή του (η βασική έκδοση θα κοστίζει κάτω από 10.000 ευρώ).

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Όπως έχουμε αναφέρει από την πρώτη στιγμή, μοναδική επιλογή κινητήρα κατά το λανσάρισμα του Karl είναι ο 3κύλινδρος 1.0 ECOTEC, στην ατμοσφαιρική του όμως εκδοχή με ισχύ 75 PS. Συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και με τη βοήθεια των ελαστικών χαμηλής αντίστασης κύλισης και του αεροδυναμικού πακέτου ecoFlex (εμπρός σπόιλερ και πίσω αεροτομή) καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,3 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 99 g. CO2 ανά km. Δεν αποκλείεται πάντως να δούμε στο μέλλον και turbo έκδοση με 90 PS.

Το Karl έχει μήκος 3,68 m., μεταξόνιο 2,38 m. και βάρος με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού στα 939 kg. Τα πίσω παράθυρα είναι κανονικά (όχι φινιστρίνια, όπως σε ανταγωνιστικά μοντέλα), ενώ τα καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 40/60 (στάνταρ στην πλούσια έκδοση), επιτρέποντας την φόρτωση μεγάλων αντικειμένων (ο όγκος του χώρου αποσκευών φθάνει έτσι τα 1.000 lt).

Advertisement
Advertisement

Οι ιδιοκτήτες του Karl θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρία επίπεδα εξοπλισμού (Essentia, Enjoy, Cosmo) και δέκα διαφορετικά χρώματα αμαξώματος. Η Opel δεν κάνει πάντως εκπτώσεις στον εξοπλισμό ασφάλειας, προσφέροντας στάνταρ το Hill Start Assist και προαιρετικά σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning ). Με το πάτημα του κουμπιού City, το τιμόνι γίνεται πιο ελαφρύ ώστε ο οδηγός να διευκολύνεται στις μανούβρες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Park Assist, cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι. Όσο για το ηχοσύστημα, στην πλούσια έκδοση Cosmo προσφέρεται το R300 BT, με 6 ηχεία, σύνδεση Bluetooth και θύρες Aux-in / USB.