Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Παράταση στα… πρόστιμα για τα μεταχειρισμένα

Ελλάδα 19:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
        string(84) "Παράταση στα… πρόστιμα για τα μεταχειρισμένα"
    

Παράταση στα… πρόστιμα για τα μεταχειρισμένα

ΝΕΑ

Την παράταση υποχρέωσης εγγραφής στο ΜΕΜΟ ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών. Η παράταση δίνεται για συγκεκριμένες κατηγορίες μεταχειρισμένων οχημάτων.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Newsauto.gr on Google
Advertisement
Advertisement

Παρατείνεται κατά έξι (6) μήνες η προθεσμία καταχώρησης στο Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ) για συγκεκριμένες κατηγορίες εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων, με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

 

Ειδικότερα, με την Εγκύκλιο προβλέπεται παράταση της σχετικής υποχρέωσης για τις εξής κατηγορίες οχημάτων:

Advertisement
Advertisement
  • φορτηγά (Ν1,Ν2,Ν3)
  • λεωφορεία (Μ2, Μ3), καθώς και
  • τα επιβατικά οχήματα για τα οποία δεν υποβάλλεται Δήλωση Άφιξης Οχήματος (ΔΑΟ) κατά την εισαγωγή τους (οχήματα μετοικούντων, όσα προέρχονται από τρίτες χώρες, καθώς και λοιπές κατηγορίες, όπως αυτοκίνητα ειδικών χρήσεων).

Η συγκεκριμένη παράταση χορηγείται για τεχνικούς λόγους που αφορούν στην προσαρμογή του (ΜΕΜΟ) στην καταχώρηση των στοιχείων για τις ανωτέρω κατηγορίες οχημάτων.

Σημειώνεται ότι για τις υπόλοιπες κατηγορίες επιβατικών οχημάτων διατηρείται κανονικά η υποχρέωση καταχώρησης στο ΜΕΜΟ, εντός της προθεσμίας των 20 ημερών που προβλέπει η νομοθεσία.

Με αφορμή την έκδοση της Εγκυκλίου, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε : «Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση αντιμετωπίζεται ο κίνδυνος οι εισαγωγείς να θεωρηθούν εκπρόθεσμοι στο πλαίσιο της ανωτέρω διαδικασίας χωρίς δική τους υπαιτιότητα, καθώς και οι επιπτώσεις που θα είχε μια τέτοια εξέλιξη στην απρόσκοπτη λειτουργία της αγοράς».

Advertisement

Σημειώστε πως άντως θα το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων (ΜΕΜΟ) λειτουργεί κανονικά από τις 16 Ιανουαρίου 2023 και οι έμποροι αλλά και ιδιώτες καταναλωτές που εισάγουν κάποιο μεταχειρισμένο όχημα είχαν περιθώριο αρχικά έως τα τέλη Φεβρουαρίου να τα δηλώσουν στην πλατφόρμα ενώ μετά τα τέλη Φεβρουαρίου το χρονικό περιθώριο της δήλωσης των οχημάτων θα πρέπει να γίνεται το αργότερο σε 20 ημέρες.

Αν πάλι κάποιος δεν αναρτήσει τα απαραίτητα έγγραφα στην πλατφόρμα του ΜΕΜΟ τότε θα τους επιβληθεί πρόστιμο από 500 ευρώ έως και 2.000 ευρώ.

Advertisement

Μέχρι σήμερα δεν έχει βεβαιωθεί κανένα πρόστιμο…

ΑΚΟΜΑ:
Ανοίγουν πάλι τα Ελληνικά… σύνορα για εισαγωγή χιλιάδων σαράβαλων

Τα ηλεκτρικά θα είναι αυτοκίνητα μιας χρήσης;
Έμπορος μεταχειρισμένων «τράβηξε» όπλο!

Ακολουθήστε το newsauto.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις