Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σε εντατικές δοκιμές το νέο Audi e-tron GT

Ελλάδα 7:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σε εντατικές δοκιμές το νέο Audi e-tron GT

ΝΕΑ

Σε εντατικές δοκιμές το νέο Audi e-tron GT

ΝΕΑ

Το ηλεκτρικό σπορ σεντάν μοντέλο της Audi, e-tron GT βρίσκεται στα τελευταία στάδια πριν το επίσημο λανσάρισμά του.

Advertisement
Advertisement

 

Όπως όλα δείχνουν, η Audi έχει επικεντρωθεί πλήρως στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης στην πλειοψηφία των μελλοντικών της μοντέλων. Ένα από αυτά είναι και το e-tron GT, ένα τετράθυρο κουπέ φιλοσοφίας και σχεδίασης μοντέλο, το οποίο αναμένεται προς τα τέλη του 2020 και θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της γκάμας των EV μοντέλων της γερμανικής φίρμας.

Advertisement
Advertisement

Παρά την ενδυμασία «παραλλαγής» των πρωτότυπων μοντέλων, είναι ευδιάκριτη η σχεδιαστική ταυτότητα του e-tron GT, η οποία έχει ως κύριο γνώρισμα την επίτευξη της χαμηλότερης δυνατής αεροδυναμικής αντίστασης, ένα σημαντικό στοιχείο για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επίσης, τόσο τα εμπρός, όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα ακολουθούν το μοτίβο του πρωτότυπου μοντέλου, που είχε κάνει την εμφάνισή του το 2018 και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα διαθέτουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους λαμπτήρες.

Advertisement

Το e-tron GT θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με την Porsche Taycan, με τις μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 96kWh  να είναι τοποθετημένες χαμηλά στο δάπεδο ώστε να χαμηλώσει αντίστοιχα και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, κάτι που υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επίσης, θα διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ που πιθανότατα να αποδίδουν την ίδια ισχύ με το πρωτότυπο μοντέλο (590 ίπποι), με ανάλογες επιδόσεις και ενεργητική τετραδιεύθυνση. Η αυτονομία που θα εξασφαλίζουν οι μπαταρίες θα φτάνει τα 400 km με βάση τις μετρήσεις WLTP, ενώ σε ότι αφορά τους χρόνους φόρτισης, στην περίπτωση ταχυφορτιστή 350kW, για το 80% της απόδοσης θα χρειάζονται κάτι λιγότερο από 20 λεπτά.

Τέλος, η Audi έχει στα πλάνα της να παρουσιάσει μέσα στα επόμενα χρόνια διαφορετικές εκδοχές του e-tron GT, βάση της απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα, κάτι αντίστοιχο που έχει κάνει ή πρόκειται να κάνει τόσο η Tesla με το Model S, όσο και η Porsche με την Taycan.

Advertisement