H «ηλεκτρική καρδιά» του νέου Countryman
ΝΕΑH «ηλεκτρική καρδιά» του νέου Countryman
ΝΕΑΤο MINI E που παρουσιάστηκε το 2008 ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα στην ιστορία του BMW Group και οδηγήθηκε από ιδιώτες στο πλαίσιο μιας δοκιμής ευρείας κλίμακας υπό πραγματικές συνθήκες. Σειρά έχει το νέο Countryman.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
WHAT CAR
Το plug in hybrid σύστημα του MINI Cooper S E Countryman ALL 4 συνδυάζει τα… καλύτερα των δύο κόσμων. Το χώρο κάτω από το καπό καταλαμβάνει ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo από την πιο πρόσφατη γενιά κινητήρων του ομίλου. Από 1,5 λίτρα αποδίδει μέγιστη ισχύ 100 kW /136 hp.
Δεύτερη κινητήρια μονάδα του MINI S E Countryman ALL 4 είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Βασισμένος στη σχεδιαστική φιλοσοφία ενός σύγχρονου μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 65 kW /88 hp – ιδιαίτερα υψηλή τιμή λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και το βάρος του.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετείται μπροστά από τον ηλεκτροκινητήρα κάτω από το πίσω κάθισμα. Αποτελείται από πέντε μονάδες, κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει 16 κυψέλες. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγεται στο πρότυπο κέντρο του BMW Group για τεχνολογία eDrive .
Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει χωρητικότητα 7.6 kWh . Σε έναν επιτοίχιο πίνακα με ισχύ φόρτισης 3.6 kW φορτίζεται πλήρως σε 2:15 ώρες. Η φόρτιση σε στάνταρ οικιακή πρίζα διαρκεί 3:15 ώρες.