Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Astra με τον 1.6 diesel

Ελλάδα 5:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το νέο Astra με τον 1.6 diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Astra με τον 1.6 diesel

ΔΟΚΙΜΕΣ

«Το καλύτερο Opel που έχει κατασκευαστεί ποτέ» χαρακτηρίζει το Astra νέας γενιάς ο πρόεδρος της γερμανικής μάρκας. «Προκαλεί την πολυτελή κατηγορία», είναι το προωθητικό μήνυμα που έχει κατακλύσει τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Αναζητούμε την αλήθεια όχι στα λόγια των ανθρώπων της Opel, αλλά δοκιμάζοντας εντατικά το Astra με τον κινητήρα που του ταιριάζει γάντι, τον 1.6 πετρελαίου με τους 136 ίππους.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Το προηγούμενο Astra ήταν από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, χωρίς αυτό να μεταφράζεται σε κορυφαίους χώρους. Επιπλέον, ήταν από τα πιο βαριά, με επίπτωση σε οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και κατανάλωση. Πατώντας σε νέα πλατφόρμα και με μικρότερες διαστάσεις, το πεντάθυρο hatch είναι πλέον έως 200 kg πιο ελαφρύ. Παράλληλα διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό, με μαλακά υλικά, καλή συναρμογή και εξαιρετική εργονομία. Ξεχάστε το πλήθος των διακοπτών στο προηγούμενο μοντέλο που προκαλούσε πονοκέφαλο. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται είτε από τα κουμπιά στο τιμόνι είτε από την εύχρηστη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα.Όσο ποιοτικό όμως είναι το νέο Astra μέσα, άλλο τόσο όμορφο δείχνει απέξω, με καθαρές γραμμές και τα LED φωτιστικά σώματα να δένουν αρμονικά με τη μάσκα.

Advertisement
Advertisement

Η συνεργασία του 1.6 CDTi με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είναι από τις πιο αποτελεσματικές που έχουμε συναντήσει τα τελευταία χρόνια. Ο κινητήρας είναι ελαστικός και ζωντανός σε μεγάλο εύρος στροφών και δεν μένει ξεκρέμαστος από το κιβώτιο, το οποίο ικανοποιεί πλήρως με τις αλλαγές του και με την αίσθηση από τον επιλογέα. Όλα τα παραπάνω χαρίζουν στον οδηγό του Astra χαλαρές μετακινήσεις μέσα στην πόλη (όπου τα αυτόματα κιβώτια τείνουν να γίνουν καθεστώς) και ασφαλή ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση μένει σε χαμηλά επίπεδα, χωρίς το βλέμμα να είναι συνεχώς καρφωμένο στο trip computer. Με πλήρες φορτίο, το Astra ταξιδεύει σβέλτα στην εθνική οδό, ξοδεύοντας λιγότερα σε καύσιμο από το κόστος των διοδίων (κάναμε πάνω από 1.000 km με μέση κατανάλωση 5 lt/100 km!).

Την ίδια αίσθηση αποκομίζεις και στις διαδρομές με στροφές στο επαρχιακό δίκτυο. Το πλαίσιο του compact οικογενειακού έχει γίνει πιο άκαμπτο και η λειτουργία της ανάρτησης (γόνατα MacPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας με συνδέσμους Watt πίσω) σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς προσφέρουν κρατήματα που δύσκολα θα χαθούν ακόμη και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Το τιμόνι δεν είναι μεν απόλυτο σε πληροφόρηση και αίσθηση όπως αυτό του Focus, όμως θα ικανοποιήσει τον μέσο οδηγό. Όπως βέβαια και η απόδοση των φρένων.

Advertisement

Το νέο Opel φλερτάρει με την πολυτελή κατηγορία σε εμφάνιση, άνεση και εξοπλισμό (η προαιρετική λίστα φορτώνεται με γκάτζετ όπως τα «έξυπνα» φώτα που αποδίδουν εξαιρετικά στους σκοτεινούς δρόμους και τα καθίσματα που κάνουν μασάζ). Το ίδιο όμως συμβαίνει και με την τιμή του. Αν του δώσεις την ευκαιρία να… γνωριστείτε καλύτερα, τότε το Astra έχει πολλές πιθανότητες να γίνει το επόμενο αυτοκίνητό σου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 136 PS/3.500-4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/2.000-2.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 205km/h
Επιτάχυνση 0-100: 9,6 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,2lt/km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99g/km
Βάρος: 1.350 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.370/1.809/1.485 mm
Χώρος αποσκευών: 370 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 89,1€
Τιμή: Από 22.200€ (20.884€ με απόσυρση)

Advertisement