Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το τελευταίο κλασικό Mini του 2000 (vid)

Ελλάδα 14:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το τελευταίο κλασικό Mini του 2000 (vid)

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το τελευταίο κλασικό Mini του 2000 (vid)

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στο παρακάτω video υμνούμε τη νοσταλγία, δοκιμάζοντας ένα κολακευτικό βρετανικό icon, το αγέρωχο κλασικό Mini Cooper, το συγκεκριμένο είναι η έκδοση S αλλά και ένα από τα τελευταία αυθεντικά δείγματα, κατασκευασμένο στα τέλη του 2000, όταν η αυλαία έπεφτε μετά από 41 χρόνια ανελλιπούς παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Τελικά η οδηγική ευτυχία δεν απαιτεί πολλά όπως αποδεικνύει περίτρανα η πράξη. Το τόσο απλό, χωρίς συστήματα υποβοήθησης, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, χωρίς τρελές ιπποδυνάμεις, χωρίς αεροδυναμικά bodykit, χωρίς αμέτρητα στολίδια που το μόνο που καταφέρουν είναι να προσθέτουν βάρος και να μειώνουν την αμεσότητα. Μερικές φορές τα πιο απλά αυτοκίνητα τείνουν να είναι αυτά που βάζουν το μεγαλύτερο χαμόγελο στο πρόσωπό σας.

Η τελευταία κλασική έκδοση Mk7 (1.275 κυβικά εκατοστά), κλείνει πονηρά το μάτι στο σύγχρονο περιβάλλον, έχοντας στη φαρέτρα της ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων στην τροφοδοσία, ηλεκτρονική διαχείριση απευθείας από το MGF της εποχής, αερόσακο οδηγού, ψηλά τοποθετημένο τρίτο πίσω φως φρένων σύμφωνα με την τότε νομοθεσία, 13άρες ζάντες αλουμινίου, μπόλικο δέρμα και αλουμίνιο στο εσωτερικό. Οι ανάγκες των κατασκευαστών να μειώσουν το βάρος, να τοποθετήσουν τους τροχούς συνειδητά στις γωνίες του αμαξώματος, να πασχίζουν για ανύπαρκτους προβόλους, να παλεύουν στην εκμετάλλευση εσωτερικού χώρου, να, να, να, ταυτίζονται με τα συστατικά επιτυχίας του κλασικού Mini.

Advertisement
Advertisement

Last-classic-Mini-tsiro-640

Το Classic Mini του 2000, εκπροσωπεί διαχρονικά την επιτομή της επικοινωνίας, το απαύγασμα της ευχαρίστησης πίσω από το βολάν, τον ορισμό της άμεσης κατευθυντικότητας, την ιδανική αναλογία κιλών ανά ίππο, την αγνή ανόθευτη σπορ συμπεριφορά χωρίς ηλεκτρονικά, τούρμπο, τρελούς ίππους και άλλα ενοχλητικά παρεμβατικά. Εσύ, το μηχάνημα και ο δρόμος. Στρίβει με τη σκέψη, το τιμόνι αποτελεί προέκταση του ενθουσιασμού σου, η ανάρτηση (παρότι κουραστική), διαβάζει με ακρίβεια εάν το κέρμα είναι κορώνα ή γράμματα.

Last-classic-Mini-inter-tsiro-640

Advertisement

Οι 63 ίπποι ακούγονται λίγοι μόνο στη θεωρία αφού με απόβαρο το οποίο δεν ξεπερνά τα 735 kg, το Mini μετατρέπεται στα χέρια σου στο απόλυτο παιχνίδι, τόσο στην πόλη, όσο και στο φιδίσιο επαρχιακό δρόμο. Εκεί όπου πολλοί θα πάθουν την πλάκα τους με πολύ ακριβότερα σημερινά αυτοκίνητα. Αυτά τα μικρά σκιρτήματα υποδηλώνουν τη χαρά της ζωής, η ευτυχία κρύβεται στην απλότητα, το έχουμε ξεχάσει αυτό σε κάθε έκφανση της κοινωνικής μας ζωής. Για επίλογο, θα προσθέσουμε την ευχή να βρούμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε οι ίδιοι κάποια στιγμή και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας από το πανάκριβο Mini Remastered του 2017 του David Brown

Advertisement