Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ταχύτερο στο “Ρίνγκ” το Insignia GSi από τον προκάτοχο (vid)

Ελλάδα 0:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ταχύτερο στο “Ρίνγκ” το Insignia GSi από τον προκάτοχο (vid)

ΝΕΑ

Ταχύτερο στο “Ρίνγκ” το Insignia GSi από τον προκάτοχο (vid)

ΝΕΑ

Η Opel παρουσίασε το Insignia GSi πριν από λίγους μήνες, αλλά η γερμανική εταιρεία μόλις αποκάλυψε ότι το νέο μοντέλο είναι μέχρι και 12 sec ταχύτερο στο απαιτητικό περιβάλλον του Νίρμπουργκρινγκ από τον προκάτοχό του, παρότι λιγότερο ισχυρό σε ονομαστική ιπποδύναμη.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Η εταιρεία αρνήθηκε να ανακοινώσει επίσημα προς τα έξω το χρόνο του αυτοκινήτου, αλλά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, αφού το Insignia OPC είναι πιο ισχυρό από το νεότερο μέλος της οικογένειας. Αφού με τούρμπο κινητήρα V6 2,8 λίτρων 325 PS και 435 Nm ροπής, ηγείται του GSi το οποίο διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο σύνολο 2,0 λίτρων που αποδίδει 260 ίππους και ροπή 400 Nm.

Προκειμένου να ξεπεραστούν οι διαφορές ισχύος των 65 PS και 35 Nm, οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην κατασκευή του Insignia GSi προκειμένου να είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, σχεδόν 160 kg. Η ομάδα ανάπτυξης δεν σταμάτησε εκεί καθώς εφοδίασε το μοντέλο με φρένα Brembo, ένα σύστημα διαχείρισης της ροπής σε όλους τους τροχούς, ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τον Διευθυντή επιδόσεων της Opel Volker Strycek, “Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Μπορώ να ολοκληρώσω έναν γύρο του Nordschleife με το νέο Insignia GSi μέχρι και δώδεκα sec ταχύτερα απ ‘ό, τι στο πιο ισχυρό προκάτοχο του το OPC – αλλά προφανώς πιέζω το αυτοκίνητο κάθε στιγμή “. Προσθέτει επίσης, ότι το μοντέλο είναι “σίγουρα πιο γρήγορο και εύκολο στη χρήση ελέγχου” στις στροφές.