Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ατυχία ή πεπρωμένο για τον Σουμάχερ;

Ελλάδα 10:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ατυχία ή πεπρωμένο για τον Σουμάχερ;

ΝΕΑ

Ατυχία ή πεπρωμένο για τον Σουμάχερ;

ΝΕΑ

Τι ήταν αυτό που τον έσπρωξε εκτός πίστας σε αχαρτογράφητη περιοχή για να κάνει σκι με το γιο του;

Advertisement
Advertisement

Είναι δεδομένο πως οι πιλότοι της F1, απέχουν παρασάγγας από το μέσο άνθρωπο. Χρειάζεται μεγάλη δόση τρέλας για να φορέσεις τη “μπανιέρα” και να πατήσεις τέρμα το γκάζι πόσο μάλλον να ανταγωνίζεσαι άλλους με την ίδια τρέλα και να τους κερδίζεις. Το αρχέγονο ένστικτο που μας φωνάζει “κόψε” όταν η ταχύτητα ανεβαίνει, δε λειτουργεί το ίδιο σ’ αυτούς. Ακόμη κι όταν λειτουργεί το υπέρμετρο «εγώ» τους και το προφίλ τους δεν τους επιτρέπει να το ακολουθήσουν.

Ο 45χρονος Μίκαελ Σουμάχερ (σ.σ: έχει γενέθλια, στις 3/1) ξεκίνησε να αγωνίζεται στη F1, σε ηλικία 21 ετών. Μέχρι τότε η ζωή του νεαρού Γερμανού που προέρχονταν από μια φτωχή οικογένεια περιστρέφονταν γύρω από το motorsport. Στα χρόνια της F1 από το 1991 έως το 2006 ο Σουμάχερ είχε επικεντρώσει την προσοχή του στο άθλημά του όπου κατάφερε να πάρει 7 πρωταθλήματα και 91 νίκες αριθμοί ρεκόρ στην ιστορία του σπορ. Ειδικά όσον αφορά στο σκι έμαθε μετά το 1996 όταν και πήρε μεταγραφή στη Ferrari. Αφορμή για να μάθει ήταν η ετήσια χειμερινή εκδήλωση της ιταλικής ομάδας, στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο. Ο Σουμάχερ έκανε φιλότιμες προσπάθειες για να βελτιώσει το στυλ του ενώ ακόμη και στους αυτοσχέδιους αγώνες που γίνονταν για αναψυχή ήθελε να κερδίζει. Οι οργανωτές τον θυμούνται να περπατάει ώρες την πίστα, να μελετά τις “πόρτες”, την κλίση του εδάφους και άλλα.

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/30-12-ds5.jpg” w=”620″ h=”368″ mtop=”20″ mbottom=”20″ /]

Advertisement
Advertisement

Βλέπετε το πνεύμα της F1, ωθεί αυτούς τους ανθρώπους να τα πηγαίνουν όλα στο όριο. Όταν ο Γερμανός εγκατέλειψε την ενεργό δράση για πρώτη φορά το 2006 ήταν 37 ετών. Είχε για πρώτη φορά στη ζωή του, το χρόνο και το χρήμα για ν’ ασχοληθεί με ότι ήθελε. Αναζήτησε εις μάτην την αδρεναλίνη που προσφέρει η F1, σε πολλά επικίνδυνα σπορ. Έκανε πτώσεις με αλεξίπτωτο, αγώνες με μοτοσικλέτες όπου τραυματίστηκε σοβαρά στον ώμο, αγόρασε μια ομάδα ποδοσφαίρου στην Ελβετία όπου ζει και συμμετείχε στις προπονήσεις αλλά όλα αυτά δεν φάνηκαν να τον γεμίζουν.

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/30-12-ds3.jpg” w=”620″ h=”411″ mtop=”20″ mbottom=”20″ desc=”Ο Σουμάχερ ψάχνοντας νέες προκλήσεις βρέθηκε να κάνει ελεύθερη πτώση αλλά και αγώνες με μοτοσυκλέτες σ’ ερασιτεχνικό επίπεδο.” /]

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/121112-schumacher-paul-richard-01.jpg” w=”620″ h=”414″ mtop=”20″ mbottom=”20″ /]

Advertisement

Τελικά το 2010 επέστρεψε στη F1, αποδεχόμενος την πρόταση της Mercedes. Γράψαμε πολλές φορές και κατηγορηθήκαμε γι’ αυτό ότι ήταν σκιά του παλιού του εαυτού. Ακόμη και η ‘σκιά’ όμως βρίσκονταν στους 10 καλύτερους πιλότους της F1. Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ ψιθύριζαν πως υστερούσε σε απόδοση γιατί δεν μπορούσε να κάνει δοκιμές εξέλιξης κατά το δοκούν όπως στην εποχή της παντοκρατορίας του. Βλέπετε στον προσομοιωτή δεν μπορούσε να δουλέψει όπως τα νεαρά παιδιά, ζαλίζονταν, σ’ αυτό το περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Η φυσιολογική φθορά του χρόνου σε συνδυασμό με την υπέρμετρη καταπόνηση τόσα χρόνια είχαν αφήσει σημάδια στο μυαλό και στο σώμα. Χαρακτηριστικό το ατύχημα στη Σιγκαπούρη το 2012 όπου έπεσε πάνω στο Βερν μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τον πρόδωσε η περιφερειακή του όραση τη νύχτα, προσπαθούσε να αλλάξει ρυθμίσεις στο τιμόνι την ώρα που ο Γάλλος φρέναρε μπροστά του.

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/schumacher_postcrash_getty595.jpg” w=”620″ h=”415″ mtop=”20″ mbottom=”20″ desc=”Η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει τραβηχτεί στιγμές μετά τη σύγκρουσή του με το Βερν στη Σιγκαπούρη το 2012. ” /]

Advertisement

Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι τις επόμενες μέρες άρχισε να σκέφτεται σοβαρά την δεύτερη και οριστική του αποχώρηση που ανακοίνωσε στα τέλη του 2012. Τελευταία φορά που τον συνάντησα και είχα ευκαιρία να μιλήσω λίγο περισσότερο μαζί του όπως και να τον δω για αρκετές ώρες να κινείται στον ίδιο χώρο ήταν φέτος το Μάιο στις 24ώρες του Νίρμπουργκρινγκ. Εκεί έκανε μια επίδειξη οδηγώντας μια Mercedes F1 για τους Γερμανούς φιλάθλους (σ.σ: πάνω από 300 χιλιάδες) που παρευρίσκονταν. Για την καθιερωμένη συνέντευξη όπου βρίσκονταν ελάχιστοι δημοσιογράφοι προσκεκλημένοι της AMG είχε διαμορφωθεί ένας καλαίσθητος χώρος. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Σουμάχερ έδειχνε καταπονημένος. Χωρίς την οξύνεια και την οξυδέρκεια που τον διέκρινε, με δυσκολία αντίληψης του χώρου έδινε την αίσθηση ότι δεν άκουγε καλά. Συνολικά η εικόνα ενός πρόωρα γερασμένου ανθρώπου και εδώ βρίσκεται η μεγάλη αντίφαση. Αναλογιστείτε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι για τον ίδιο, να γερνάει το σώμα του, ενώ το “πνεύμα Σουμάχερ” ν’ αναζητά συνεχώς πεδίο προκλήσεων και ανταγωνισμού.

Ο ίδιος είχε πάντοτε μια εμμονή με την ασφάλεια, απέφευγε μάλιστα άλλες μορφές αγώνων ακριβώς γι’ αυτό το λόγο. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το εγχείρημα να κάνει σκι σε αχαρτογράφητη περιοχή. Έχοντας μάλιστα μαζί του και το 14χρονο γιο του. Φορούσε κράνος το οποίο σίγουρα τον προφύλαξε. Είναι δεδομένο πως το πνεύμα της F1, που κυριαρχεί στην προσέγγιση αυτών των ανθρώπων τους οδηγεί να αναζητούν τα όρια σε ότι καταπιάνονται. Όσοι ασχολούνται με το σκι γνωρίζουν καλά τη γοητεία αλλά και την επικινδυνότητα των “παρθένων” περιοχών. Κάποιες πληροφορίες λένε πως γνώριζε καλά την περιοχή. Εμείς ευχόμαστε να είναι σύντομα ο ίδιος σε θέση να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη.

Στο πλευρό του στο νοσοκομείο βρίσκεται η γυναίκα του Κορίνα (φωτ.) και τα δυο τους παιδιά.

Advertisement

[dcs_image align=”center” src=”http://www.newsauto.gr/wp-content/uploadss/2013/12/30-12-ds1.jpg” w=”620″ h=”414″ mtop=”10″ mbottom=”20″ /]