Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πλησιάζει η πρεμιέρα του νέου Qashqai

Ελλάδα 11:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πλησιάζει η πρεμιέρα του νέου Qashqai

ΝΕΑ

Πλησιάζει η πρεμιέρα του νέου Qashqai

ΝΕΑ

Για τις 7 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η διαδικτυακή αποκάλυψη της νέας γενιάς του δημοφιλούς crossover, με το οποίο στη Nissan εισήλθε στην «αίθουσα» των μικρομεσαίων οικογενειακών από την… πλαϊνή είσοδο. Οι Ιάπωνες έχουν ποντάρει τόσα πολλά στο νέο Qashqai, ώστε να το χαρακτηρίζουν ως «το πιο σημαντικό αυτοκίνητο» στη σύγχρονη ιστορία τους. Η απήχησή του στο καταναλωτικό κοινό θα δείξει αν θα κερδίσουν το στοίχημα.

Advertisement
Advertisement

Η Nissan συνόδευσε το λιτό δελτίο Τύπου από μία φωτογραφία με το νέο Qashqai σκεπασμένο. Από κάτω φωτίζονται η μάσκα, η γωνία των φωτιστικών σωμάτων, οι θόλοι των τροχών και η γραμμή της οροφής. Θα διατηρηθεί η γενική σχεδιαστική φιλοσοφία του απερχόμενου μοντέλου, θα εμπλουτιστεί όμως με νέα στοιχεία που είδαμε και στο νέο X-Trail. Το τελευταίο εξάλλου θα αντικαταστήσει το 7θέσιο Qashqai+2.

Οι διαστάσεις του νέου crossover δεν θα μεταβληθούν σημαντικά, με το μήκος να φθάνει γύρω στα 4,3 m. Θα έχει όμως βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, ποιοτικότερα υλικά στην καμπίνα των επιβατών και αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στον προαιρετικό του εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται το R-Link, το οποίο γνωρίζουμε από τα νέα Renault. Στη μεγάλη οθόνη αφής θα εμφανίζονται οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης και διάφορες άλλες λειτουργίες ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

Εμφανώς ανανεωμένη θα είναι η γκάμα των κινητήρων, όταν το αυτοκίνητο λανσαριστεί στην Ευρώπη, το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Ως σημαντικότερη προσθήκη κρίνεται αυτή του 1.2 turbo βενζίνης, με ισχύ κοντά στα 120 PS και η ροπή στα 19,4 kgm. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο, θα εμφανίζει μέση κατανάλωση κάτω από 5,5 lt. ανά 100 km στην προσθιοκίνητη έκδοση. Και βέβαια διαθέσιμοι θα είναι και οι 1.5 και 1.6 diesel.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Qashqai βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF (Common Module Family) του Ομίλου Renault-Nissan. Επιτρέπει στα διάφορα συμβατά μέρη (κινητήρας, καμπίνα επιβατών, εμπρός και πίσω κάτω τμήμα του αμαξώματος, ηλεκτρικά συστήματα) να «κουμπώνουν» μεταξύ τους, ενώ παράλληλα είναι συμβατή με διάφορες πλατφόρμες.

Όλες τις νεότερες εξελίξεις θα τις διαβάσετε εδώ, στο NewsAuto.gr.