Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημα αποκαλυπτήρια για το i8

Ελλάδα 1:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημα αποκαλυπτήρια για το i8

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημα αποκαλυπτήρια για το i8

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μία εβδομάδα αφότου είδατε στο NewsAuto την τελική μορφή του i8, ήρθε η επίσημη παρουσίαση του από τη BMW στην πρώτη ημέρα του 65ου Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Το Plug-in υβριδικό coupe επιδόσεων των Βαυαρών παίρνει ώθηση από τη συνέργια του νέου 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.5 lt (πρώτη φορά τοποθετείται σε μοντέλο παραγωγής της γερμανικής μάρκας) με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο πρώτος αποδίδει 231 PS και χαρίζει κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 131 PS και κινεί τους εμπρός τροχούς. Έτσι το i8 είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, όταν αναλαμβάνουν δράση ταυτόχρονα και οι δύο μονάδες. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 362 PS και η ροπή ορίζεται στα 58,1 kgm.

Ως Plug-in, το i8 μπορεί να κινηθεί χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα. Ο περιορισμός είναι να μη ξεπεράσει ταχύτητα της τάξης των 120 km/h και η αυτονομία είναι στα 35 km. Ως εκεί, κατανάλωση και ρύποι είναι μηδέν. Από εκεί και πέρα, με την ενεργοποίηση του 1.5 TwinPower Turbo, ο κατασκευαστής από το Μόναχο ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 2,5 lt/100 km, που αντιστοιχεί σε 59 g. CO2 ανά km.

Όμως το i8 είναι… διχασμένη προσωπικότητα. Δεν δείχνει μόνο γρήγορο και επιθετικό, μπορεί κάλλιστα να γίνει, αφού πετυχαίνει τα 0-100 σε 4.5 sec με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 km/h.
[nggallery id=2977]
Το μήκος του εντυπωσιακού coupe της BMW είναι 4,69 m και diau;etei εσωτερικό διάταξης 2+2 θέσεων. Χρησιμοποιώντας πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα, το βάρος του έχει διατηρηθεί αρκετά χαμηλά, κατά από τα 1500 kg. Η κατανομή αυτού, βρίσκεται κοντά στο απόλυτο 50/50. Αυτό κατέστη δυνατό χάρη στην τοποθέτηση του ηλεκτρικού μοτέρ, του συστήματος μετάδοσης και των ηλεκτρονικών κοντά στον μπροστινό άξονα, και ταυτόχρονα του βενζινοκινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου στο πίσω μέρος. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του i8, συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους.

Advertisement
Advertisement

Με πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες ιόντων λιθίου (απαιτούνται 3 ώρες σε οικιακή παροχή ρεύματος) και γεμάτο το ρεζερβουάρ της βενζίνης, το i8 έχει θεωρητική αυτονομία άνω των 500 km στη λειτουργία Comfort και των 600 km στην Eco Pro. Η διάθεση του i8 στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να αρχίσει τους πρώτους μήνες του 2014.