Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Qashqai (Updated)

Ελλάδα 10:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Qashqai (Updated)

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Qashqai (Updated)

ΔΟΚΙΜΕΣ

Επτά χρόνια μετά την κυκλοφορία του Qashqai, η Nissan επενδύει πάνω στην επιτυχία του crossover της για να φέρει τη νέα γενιά και πάλι στην κορυφή της κατηγορίας. Σε διαδρομές γύρω από τη Μαδρίτη έχουμε την πρώτη οδηγική επαφή με το best seller της ιαπωνικής μάρκας, δύο μήνες πριν έρθει στην Ελλάδα.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Μακρύτερο (με μήκος 4,36 m), πιο φαρδύ και πιο χαμηλό από τον προκάτοχό του, το νέο Qashqai αποκτά πιο δυναμική στάση στο δρόμο. Και όμως, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan είχαν ως στόχο να χαρίσουν πιο crossover αίσθηση στο Qashqai. Μην ξεχνάμε ότι μέσα στο 2014 η εταιρεία θα λανσάρει και ένα κλασικό μικρομεσαίο οικογενειακό.

Το νέο Qashqai είναι άμεσα διαθέσιμο με τρεις κινητήρες: ενδιαφέρουσα παρουσία είναι αυτή του νέου 1.2 turbo βενζίνης με 115 PS, ο οποίος αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 1.6. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,6 lt/100 km. Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τους diesel 1.5 και 1.6 dCi, αντίστοιχης απόδοσης 110 και 130 PS. Ο πρώτος είναι εξελιγμένος, καταναλώνει 3,8 lt/100 km και με εκπομπές ρύπων 99 g/km απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου από τα τέλη κυκλοφορίας. Ο δεύτερος μπορεί να συνδυαστεί και με το σύστημα τετρακίνησης ALL-MODE 4×4-i αλλά και με το αυτόματο κιβώτιον Xtronic. [nggallery id=3058]

Advertisement
Advertisement

Δε χρειάζεται να περάσει πολλή ώρα για να γίνει αντιληπτή η δουλειά πάνω στο νέο Qashqai. Είναι εξαιρετικά αθόρυβο (είτε με κινητήρα βενζίνης είτε με πετρελαίου), προσφέρει αξιομνημόνευτη ποιότητα κύλισης, συνδυάζει ασφαλή οδική συμπεριφορά και άνεση. Παράλληλα το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και αισθητά αναβαθμισμένο, πλησιάζοντας σε εικόνα και συναρμογή πολυτελή μοντέλα.

Στην πράξη, ο 1.2 βενζίνης εμφανίζεται ελαστικός όμως με βαρύ φορτίο θα δυσκολευτεί να κινήσει σβέλτα το Qashqai. Ο οδηγός του θα χρειαστεί να καταφύγει στο σαφές 6άρι κιβώτιο για να διατηρήσει ψηλά τις στροφές, επιβαρύνοντας όμως την κατανάλωση. Στην «εξίσωση» μπαίνει σε αυτό το σημείο ο 1.5 diesel, ο οποίος χαρίζει ολοκληρωμένη προσωπικότητα στο crossover της Nissan. Στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση διατηρείται εύκολα κάτω από 5 lt/100 km.

Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζεται να γίνουν στην Ελλάδα τον Μάρτιο, με τις τιμές να αρχίζουν από τα 17.150 ευρώ (με τον 1.2 βενζίνης και το όφελος της απόσυρσης). Η επιβάρυνση για τον 1.5 dCi είναι 2.600 ευρώ, ποσό που δεν θα αποθαρρύνει αυτόν που αναζητά ένα οικονομικό σε χρήση και κατανάλωση όχημα ελεύθερου χρόνου.

Advertisement

Θα οδηγήσουμε και τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τους 1.5 και 1.6 dCi και θα επανέλθουμε με την ολοκληρωμένη δοκιμή του νέου Qashqai.