Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Το υβριδικό baby SUV της Kia

Ελλάδα 9:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Video: Το υβριδικό baby SUV της Kia

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Το υβριδικό baby SUV της Kia

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Την ανταπόκριση κοινού και δημοσιογράφων στο νέο τους πρωτότυπο δηλώνουν ότι θα «ζυγίσουν» στην Kia πριν πάρουν τις οριστικές αποφάσεις για το αν θα περάσουν ή όχι στη γραμμή παραγωγής το μικρό SUV. Με το Niro Concept πάντως δείχνουν ότι κινούνται προς τα εκεί, σε μία κατηγορία που συγκεντρώνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο από τις ευρωπαϊκές πωλήσεις.

Advertisement
Advertisement

Ο Γκρεγκορί Γκιγιόμ, επικεφαλής του σχεδιαστικού γραφείου της Kia στην Ευρώπη, το επιβεβαιώνει με τις δηλώσεις του: «Είναι ξεκάθαρο ότι το segment B γίνεται όλο και πιο δημοφιλές καθώς οι Ευρωπαίοι οδηγοί αναζητούν μικρότερα αυτοκίνητα. Ό,τι καλύτερο για εμένα και την ομάδα μου θα ήταν να δούμε όλα τα πρωτότυπα αυτοκίνητα που σχεδιάσαμε να κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή στους δρόμους. Η Kia θέλει να εντάξει στη γκάμα της και άλλα μικρά αυτοκίνητα. Πρέπει όμως να ψάξεις για να βρεις πότε και πού θα ανοίξει η αγορά. Ίσως το Niro να έχει την απάντηση σε αυτή την πρόκληση».

[nggallery id=2983]

Το μήκους 4,18 m Niro Concept τοποθετείται ξεκάθαρα απέναντι σε μοντέλα όπως το Nissan Juke και το Opel Mokka. Οι Κορεάτες επέλεξαν ένα υβριδικό σύστημα για το πρωτότυπο μοντέλο. Περιλαμβάνει τον 1.6 turbo βενζίνης, όχι όμως στην έκδοση με τα 204 PS που εξοπλίζει το cee’d GT αλλά σε μία πιο «ήρεμη», με ισχύ 160 PS. Μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη κινεί τους εμπρός τροχούς. Για τους πίσω υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, απόδοσης 45 PS.

Advertisement
Advertisement

Κύριο χαρακτηριστικό του Niro είναι οι μεγάλες gullwing πόρτες, που όταν είναι ανοικτές αποκαλύπτουν πλήρως το εσωτερικό. Στο εμπρός μέρος του αμαξώματος ξεχωρίζουν τα φώτα ημέρας LED αλλά και οι προβολείς ομίχλης, σε τετράγωνο σχήμα που θυμίζουν «παγάκια». Κάτι που είδαμε και στο cee’d GT.

Οι καμπύλες κυριαρχούν στο λιτό εσωτερικό. Εντύπωση προκαλούν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, οι δύο ψηφιακές οθόνες, μία στο πίνακα οργάνων και μία στο ταμπλό, τα κίτρινα paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το – ντυμένο με αλκαντάρα – τιμόνι και οι κύλινδροι που ενώνουν το ταμπλό με την κεντρική κονσόλα.