Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

SOS: 300.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έρχονται από Γερμανία στην Ελλάδα

Ελλάδα 8:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

SOS: 300.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έρχονται από Γερμανία στην Ελλάδα

ΑΓΟΡΑ

SOS: 300.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έρχονται από Γερμανία στην Ελλάδα

ΑΓΟΡΑ

Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρους, οι οποίοι αδυνατούν να διαθέσουν στην αγορά τους, σχεδόν 300.000 diesel μεταχειρισμένα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ

Σύμφωνα με την αντίστοιχη  Ένωση Εμπόρων Αυτοκινήτων της Γερμανίας, τα αυτοκίνητα αυτά δεν μπορούν να διατεθούν λόγω της έντονης αβεβαιότητας που υπάρχει, για το τι θα πράξουν τα κρατίδια της Γερμανίας με τα παλιά diesel αυτοκίνητα. Ηδη Μόναχο και Στουτγάρδη ανακοίνωσαν σκληρά αντίμετρα (έως και πλήρη απαγόρευση) για τη χρήση παλιών diesel και έπεται συνέχεια και από άλλες πόλεις. Και όλα αυτά λόγω της πολύ αυξημένων εκπομπών διοξειδίου του αζώτου, στο περιβάλλον.

Τα αδιάθετα αυτοκίνητα είναι EURO5 και πίσω (μοντέλα περίπου από τα μέσα του 2015 και πριν) και η ζημιά που κινδυνεύουν να υποστούν οι έμποροι υπολογίζεται πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Πανικόβλητοι λοιπόν ήδη έχουν απευθυνθεί σε άλλους εμπόρους εκτός Γερμανίας, σε χώρες που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Αλβανία, την Σερβίας, την Ρωσία, χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και την Ελλάδα, μερίδα εμπόρων της οποία, έχουν βρει τους τρόπους να «ξεγελάνε» τους νόμους με την απόλυτη ανοχή των εμπλεκομένων υπουργείων και γενικότερα του Κράτους που δεν πραγματοποιεί κανέναν έλεγχο. Επίσης στην Ελλάδα επιτρέπεται η ταξινόμηση των μεταχειρισμένων EURO5 αυτοκινήτων.

Όπως έχουμε ξαναγράψει, η Ελλάδα είναι ο σημαντικότερός τους πελάτης, αφού με ιδιαίτερα προθυμία απορροφά τα μεταχειρισμένα τους, τα οποία αφού τα γυαλίσουν, γυρίζουν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «diesel ευκαιρίες» στους ανυποψίαστους τους πελάτες. Μάλιστα στην Ελλάδα έχουν χαμηλότερο κόστος στα μεταφορικά, ενώ όσο περισσότερα χιλιόμετρα υπάρχουν στο κοντέρ, τόσο καλύτερα, αφού οι εδώ έμποροι παίρνουν χαμηλότερες τιμές…

Να τονίσουμε εδώ το εξής: Την παραπάνω πρακτική την εφαρμόζουν κάποιοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και όχι όλοι. Το σίγουρο είναι ότι εκτός του Κράτους και τους ελέγχους που πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, μόνο οι ίδιοι οι έμποροι μπορούν να προστατέψουν τον κλάδο τους και τις δουλειές τους, από τους κακούς συναδέλφους τους…

Advertisement

Το θέμα είναι ότι πάλι, θύμα των παραπάνω πρακτικών θα πέσει ο Έλληνας, ο οποίος αναζητά ένα μικρό και φθηνό diesel αυτοκίνητο, το οποίο τα επόμενα χρόνια θα πληρώσει διπλά απ’ότι να το έπαιρνε σαν καινούργιο, σε ζημιές αλλά και στα diesel-χαράτσια που έρχονται…

Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…

Advertisement

Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε και το έγκυρο automotive news

ane_diesel

 

Advertisement