Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η MTM στη Γενεύη

Ελλάδα 6:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η MTM στη Γενεύη

ΝΕΑ

Η MTM στη Γενεύη

ΝΕΑ

Η MTM έχει μια αποδεδειγμένη ικανότητα στην ενδυνάμωση κυρίως γερμανικών αυτοκινήτων και ειδικότερα στα μοντέλα της Audi. Με αφορμή αυτό έφερε τουλάχιστον τρεις από τις καλύτερες εκτελέσεις της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η καθεμιά με το δικό της μερίδιο τροποποιήσεων.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Το «ηπιότερο» από αυτά είναι το RS3 R. Ο πυραύλος τσέπης συσκευάζει ένα υπερτροφοδοτούμενο 2,5 λίτρων σε σειρά 5κύλινδρο που αποδίδει 400 ίππους και ροπή στρέψης 480 Nm. Όμως, μετά τις επεμβάσεις της MTM, το RS3 R ξεκινάει με 572 ίππους και 672 Nm. Το αποτέλεσμα: το σπριντ 0-100 km/h σε μόλις 3,5 sec και μια τελική ταχύτητα που προσεγγίζει τα 300 km/h. Από κοντά και το RS5 R coupe με ελαφρώς λιγότερη ισχύ από το μικρότερο sedan αλλά με μεγαλύτερη ροπή. Βασίζεται στο νέο twin-turbo V6 (όχι το παλιό V8). Αλλά αντί για 457 ίππους και 600 Nm στο στάνταρ μοντέλο, η MTM αύξησε την απόδοση στους 532 ίππους και στα 700 Nm. Το 0-100 km/h απαιτεί 3,6 sec και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h. Το μεγαλύτερο κουπέ είναι 160 kg βαρύτερο από το μικρότερο sedan.

MTM-RS3-tsiro-640

Advertisement
Advertisement

Μαζί με τις βελτιώσεις του κινητήρα, η MTM έχει επίσης τοποθετήσει νέο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων με τετραπλές απολήξεις και ένα σύνολο τροχών 21 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport. Πιθανώς πιο δελεαστικό για τους οπαδούς των παλαιότερων υλοποιήσεων είναι το RS2 Avant Wagon που έχει αποκατασταθεί από την MTM σε εργοστασιακή μορφή. Η Audi και η Porsche συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη αυτού του αυτοκινήτου το 1994 και κατασκεύασαν μόνο 2.891 κομμάτια.

Ο 5κύλινδρος turbo των 2,2 λίτρων ξαναζεί, πάλι με 315 ίππους και 485 Nm ροπής, ικανά για ένα 0-100 km/h σε 5,4 sec και τελική ταχύτητα 270 km/h. Ανακατασκευή έχει συντελεστεί τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό, ενώ υπάρχει και νέα εξάτμιση.

MTM-RS5-tsiro-640