Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Δοκιμές Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Vettel με τη Ferrari!

Ελλάδα 9:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμές Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Vettel με τη Ferrari!

FORMULA 1

Δοκιμές Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Vettel με τη Ferrari!

FORMULA 1

Η πρώτη μέρα επιφύλασσε κάποιες εκπλήξεις αλλά όχι τη μεγάλη ανατροπή, η δυναμική της Mercedes παραμένει εντυπωσιακή με το Nico Rosberg να συμπληρώνει πίσω από το τιμόνι της W06 απίστευτα μεγάλο αριθμό γύρων.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Μόλις επτά ομάδες ξεκίνησαν σήμερα δοκιμές εξέλιξης ο λόγος για τις Mercedes, Williams, Force India, McLaren, Red Bull, Toro Rosso, Ferrari, Sauber. Απουσίαζε η Lotus που έστειλε σήμερα το πρωί αεροπορικώς από το Ένστον την Ε23 στην Χερέθ και αναμένεται να εμφανιστεί αύριο στην πίστα αν τα καταφέρουν στη μάχη με χρόνο οι μηχανικοί της ομάδας. Οι πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για την Τρίτη ως πρώτη μέρα που θα πατήσει πίστα η Ε23. Ο Maldonado βρήκε χρόνο για τζόγκινγκ στα πέριξ της πίστας σήμερα.

H καλή μέρα φάνηκε από το πρωί για τη Mercedes με το Nico Rosberg να σημειώνει τον ένα γύρο μετά τον άλλο από τη στιγμή που άνοιξε το pit lane. Η W06 φάνηκε αξιόπιστη μένει να δούμε αν θα είναι και γρήγορη κάτι που θεωρείται εξαιρετικά πιθανό. Ο Rosberg με την W06 Hybrid βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ενώ είχε την άνεση να κάνει πολλούς γύρους μαζεμένους (157) προχωρώντας με γοργά βήματα το πρόγραμμα της ομάδας.

Ο Rosberg οδήγησε σήμερα την W06 συμπληρώνοντας πίσω από το τιμόνι τον αριθμό ρεκόρ των 157 γύρων!

Advertisement
Advertisement

Η Red Bull στα χέρια του Ricciardo συμπλήρωσε σαφώς περισσότερους γύρους απ’ ότι πέρυσι τέτοια εποχή όμως ένα σύννεφο καπνού που έβγαινε από το πίσω μέρος του μονοθεσίου το απόγευμα διέκοψε την προσπάθεια του Αυστραλού. Όπως μαθεύτηκε αργότερα το πρόβλημα βρίσκονταν στις μπαταρίες και παρότι μετά το πρόβλημα με τον καπνό ο 25χρονος ξαναβγήκε στην πίστα χάρη στην προσπάθεια των μηχανικών του ο τελικός αριθμός γύρων (35) δεν ικανοποιεί. Ο Ricciardo θα μπορούσε να είναι ο λιγότερο εργατικός οδηγός της ημέρας αν δεν υπήρχε ο Alonso με τη McLaren.

Μετά το τέλος της πρώτη μέρας ο Ricciardo δήλωσε: «Καλές είναι οι πρώτες εντυπώσεις. Θα βάλουμε περισσότερους γύρους τις επόμενες μέρες αλλά είναι σαφώς ένα βήμα προς τα εμπρός. Δεν θα πω λεπτομέρειες αλλά είναι σαφές. Όλα συμπεριφέρονταν όταν έπρεπε. Τα χρώματα που χρησιμοποιούμε τώρα για τις δοκιμές είναι ενδιαφέροντα. Δε θα παραμείνουν αν και ωραία. Μάλλον χρειάζομαι ένα πιο χτυπητό κράνος τώρα».

Ο Ricciardo οδήγησε σήμερα πρώτη μέρα στη Χερέθ την RB11

Αξιοσημείωτος αριθμός γύρων και από τη Sauber με τον Marcus Ericsson στα πηδάλια. Η C34 μοιάζει να έχει ένα τελείως βασικό αεροδυναμικό πακέτο και προφανώς ο βασικός στόχος των μηχανικών της Ελβετικής ομάδας αυτό το 4ημερο είναι η κάλυψη χιλιομέτρων και για λογαριασμό της Ferrari με την οποία μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος. Ο Ericsson ήταν δεύτερος στη σημερινή κατάταξη των χρόνων καθώς τόσο αυτός όσο και ο Vettel επιχείρησαν γρήγορο γύρο χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα της Pirelli. Βέβαια ο Γερμανός πέτυχε την καλύτερη επίδοση της ημέρας με τη μέση γόμα.

H Sauber C34 στα χέρια του Ericsson συμπλήρωσε αρκετούς γύρους

Advertisement

Στο τιμόνι της SF15T βρέθηκε σήμερα ο Sebastian Vettel στην πρώτη ουσιαστικά μέρα που οδηγεί επίσημα για τη Ferrari. Ο Vettel το πρωί κατάφερε να συμπληρώσει μόνο 9 γύρους, 3 περισσότερους από το Fernando Alonso που αντικατέστησε στη Ferrari. Ο χρόνος του Vettel επετεύχθη νωρίς το απόγευμα και για να έχετε μια τάξη μεγέθους πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο στην ίδια πίστα ταχύτερος όλων ήταν ο Magnussen με τη McLaren και χρόνο στο 1:23.2. O Vettel έμεινε αρκετή ώρα άπραγος στα πιτ στη Ferrari ενόσω οι μηχανικοί προσπαθούσαν να επιλύσουν ένα πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία. Τελικά σημείωσε το χρόνο επιχειρώντας 2 γύρους με τη μέση γόμα και χαμηλό φορτίο καυσίμου.

Ο Vettel στην πρώτη του μέρα για λογαριασμό της Ferrari

Ο Ισπανός που είχε την υποστήριξη χιλιάδων συμπατριωτών του που κατέκλυσαν τις κερκίδες έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση με τα χρώματα της McLaren Honda. Τα προβλήματα προφανώς συνεχίζονται για τη συνεργασία της Βρετανικής ομάδας με την Ιαπωνική εταιρεία και ο χρόνος του Ισπανού είναι ενδεικτικός. Ουδέτεροι παρατηρητές από την πίστα αναφέρουν πως υπήρχε περιοριστής στροφών/ισχύος στον κινητήρα της Honda που γίνονταν αντιληπτός στις ευθείες. Ο ισχυρός άντρας της McLaren, Ρον Ντένις αποκάλυψε ότι σύντομα τα χρώματα του μονοθεσίου θ’ αλλάξουν λόγω του νέου βασικού χορηγού της ομάδας. Ο Alonso βγήκε το πρωί και έκανε 3 φορές από ένα γύρο για να καταγράψουν δεδομένα οι μηχανικοί. Μετά έκανε άλλους 3 γύρους μαζεμένους όπου πήρε και χρόνο προτού βγει από το μονοθέσιο και μείνει άπραγος για το υπόλοιπο της ημέρας.

Advertisement

Ο γιος του Carlos Sainz, Carlos Jr. στην πρώτη του μέρα ως οδηγός της Toro Rosso κατάφερε να συμπληρώσει αρκετούς γύρους χωρίς ν’ αποφύγει τα λάθη.

Ο Valtteri Bottas παρά τις πρωινές καθυστερήσεις κατόρθωσε να συμπληρώσει 73 γύρους με τη νέα Williams δείχνοντας πως η Βρετανική ομάδα θα είναι και φέτος ανάμεσα στους πρωταγωνιστές.

Advertisement

Συνολικά οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m22.620s 59
2 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m22.777s 0.157s 73
3 Nico Rosberg Mercedes 1m23.106s 0.486s 157
4 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m23.338s 0.718s 35
5 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m23.906s 1.286s 72
6 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m25.327s 2.707s 46
7 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m40.738s 18.118s 6