Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για τη Lamborghini Asterion

Ελλάδα 15:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για τη Lamborghini Asterion

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για τη Lamborghini Asterion

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Τελικά όλες οι πληροφορίες που σας είχαμε μεταφέρει σχετικά με το νέο μοντέλο της Lamborghini επιβεβαιώθηκαν!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Πρόκειται για το αντίπαλο δέος των P1, LaFerrari και 918 Spyder, αφού πράγματι, είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο που γεννήθηκε στη Σάντ’ Άγκατα. Στην πραγματικότητα, για το πρώτο plug-in hybrid αφού μπορεί να καλύψει 50 χιλιόμετρα μόνο με την αποθηκευμένη ισχύ στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου.

Ας τα δούμε όμως όλα αναλυτικά. Ξεκινώντας από το όνομα που όπως σας είχαμε πει, προέρχεται από το ελληνικό «Αστερίων» που συχνά αναφερόταν στον Μινώταυρο. Μισός άνθρωπος, μισός ταύρος, ιδανικός παραλληλισμός για το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Lamborghini. Το «Asterion» συνοδεύεται από το συνηθισμένου στιλ κωδικό όνομα LPI 4-910. Όπου… «LP», βάλτε «Longitudinale posteriore» που αναφέρεται στο που είναι τοποθετημένος ο κινητήρας εξωτερικής καύσης. Το «Ι» που ακολουθεί είναι νέο, αφορά στη λέξη «Ibrido», δηλαδή «υβριδικό». Το «4» συνοδεύει τη μόνιμη τετρακίνηση ενώ όπως συνήθως συμβαίνει στα μοντέλα της ιταλικής μάρκας, ο τελευταίος αριθμός συμβολίζει την ισχύ.

Advertisement
Advertisement

Αυτή λοιπόν φτάνει στα 910PS – τα 300 προέρχονται από τρεις ηλεκτροκινητήρες και τα 610 από έναν V10 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 5.2lt (με τη ροπή στα 57.1 kgm). Περνά στο δρόμο μέσω 7-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και οδηγεί σε νούμερα εντυπωσιακά. Σε κάθε τομέα. Η Lamboghini ανακοινώνει τελική ταχύτητα 320 km/h και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 3 δευτερόλεπτα. Όλα αυτά κι εδώ είναι το εντυπωσιακό, με την εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσης του υβριδικού διθέσιου να ορίζεται στα…  4.2 lt/100 km, την ώρα που με τα ελληνικά δεδομένα, η Asterion δεν θα πλήρωνε και τέλη, μιας και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 98 g/km!

Advertisement

Αρωγός στην επίτευξη των παραπάνω είναι η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων από τα οποία είναι κατ’ αποκλειστικότητα φτιαγμένο το μόνοκοκ της Asterion. Ο FSI κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο, με το σύστημα μετάδοσης πίσω του, την ώρα που η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο χώρο του κεντρικού τούνελ (όπου συνήθως συναντάμε το σύστημα μετάδοσης). Η συγκεκριμένη επιλογή έχει γίνει με γνώμονα την καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και την προστασία του χώρου της μπαταρίας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Advertisement

Όσο για τους ηλεκτροκινητήρες, ο ένας είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον V10 και το κιβώτιο ενώ οι άλλοι δύο στον εμπρός άξονα. Και είναι αυτοί που κινούν την Asterion στην ακτίνα… αμιγώς ηλεκτρικής δράσης των 50 χιλιομέτρων. Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργίας, η ανώτατη ταχύτητα ορίζεται στα 125 km/h.

Όσο για το σχέδιο του Centro Stile της Lamborghini, το ντυμένο σε χρώμα Blue Electra υβριδικό τέρας δεν έχει τη δραματική όψη άλλων τέκνων της μάρκας αλλά ούτε και την ομορφιά. Ίσως σε πολλούς να φέρνει στο μυαλό τη θρυλική Miura, σε μία σαφώς πιο φουτουριστική έκδοση. Όσο για το εσωτερικού του ιταλικού διθέσιου μοντέλου, δεν κρύβει εκπλήξεις, θυμίζει πολύ όσα μας έχουν ήδη δείξει στο παρελθόν οι σχεδιαστές της Μπολονέζικης μάρκας.

Advertisement

Όσο για τα εύλογα ερωτήματα, αν δηλαδή θα προχωρήσει πέραν από την έννοια του πρωτότυπου, μπαίνοντας σε περιορισμένη έστω παραγωγή και σε τι τιμή, δεν έχουν προς το παρόν απάντηση.