Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Δανία τα νέα Mini Countryman & Paceman

Ελλάδα 8:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε στην Δανία τα νέα Mini Countryman & Paceman

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στην Δανία τα νέα Mini Countryman & Paceman

ΔΟΚΙΜΕΣ

Μετά τα One και Cooper, σειρά για το ανάλογο φρεσκάρισμα παίρνουν τα δύο μεγαλύτερα σε όγκο Mini, τα οποία οδηγούμε για πρώτη φορά, τέσσερις μήνες πριν έρθουν στην Ελλάδα…

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Οπως και στην περίπτωση του Countryman (η άλλη είναι με την Cayenne και την Porsche), αποδεικνύεται ότι ένα SUV μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρο για μια εταιρεία με ειδικό βάρος. Μάλιστα, στο Countryman αντιστοιχεί περίπου στο 1/3 των συνολικών πωλήσεων της Mini και μετά από τέσσερα χρόνια κυκλοφορίας -του πρώτου μοντέλου της εταιρείας με τέσσερις πόρτες- στους δρόμους, έφτασε η ώρα της ανανέωσης.

Μια ανανέωση που γίνεται αρκετά αντιληπτή στο μάτι, ειδικά στη φορτωμένη έκδοση Cooper S ALL4 που οδηγήσαμε με τον νέο turbo 1.600άρη προδιαγραφών Euro 6, που αποδίδει πλέον 6 PS περισσότερα, φτάνοντας τα 190 PS. Χάρη στη νέα πολυγωνική μάσκα και διάφορες άλλες μικροαλλαγές, βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική, η τετρακίνηση είναι άμεση όπως και πριν και οι επιδόσεις καλές, τηρουμένων των αναλογιών του μεγαλύτερου -σε όγκο- Mini Cooper.

Advertisement
Advertisement

Βελτιωμένη είναι γενικότερα η απόδοση των κινητήρων με έμφαση στη μείωση της κατανάλωσης και της εκπομπής ρύπων. Ενδεικτικά να πούμε ότι στην έκδοση Cooper S ALL4 το 0-100 βελτιώθηκε κατά 0,1 sec (συνολικά 7,5), η τελική κατά 3 km/h (στα 218), ενώ βελτιωμένη είναι η κατανάλωση όπως και η εκπομπή CO2 στα 139 g/km.

Το Countryman μπορεί να είναι δημοφιλέστερο, αρκετοί, όμως, ίσως και να προτιμούν το πιο ιδιαίτερο Paceman. Και πιο μπρουτάλ θα λέγαμε, ειδικά στην έκδοση που οδηγήσαμε -την JCW ALL4 με τα 218 PS-, η οποία μας ξαναθύμισε ότι το στυλ παντρεύεται όμορφα με το γκάζι αφού στα αρκετά χιλιόμετρα που διανύσαμε ενθουσιάζει μέχρι και με τα κοχλάσματα της εξάτμισης στην σπορ επιλογή.

Advertisement

Ακολουθώντας την ίδια λογική με του Countryman, το facelift περιλαμβάνει αισθητικές αναβαθμίσεις, προαιρετικά LED προβολάκια, φρεσκαρίσματα στα σημεία για το εσωτερικό, με νέες επενδύσεις και χρωματικούς συνδυασμούς, καθώς και καλύτερη ηχομόνωση. Το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι παραμένει ακριβέστατο, εκτιμήσαμε το εξαιρετικό κράτημα με ουδέτερη ανταπόκριση και καλές επιδόσεις από τον 1.600άρη.

Advertisement

Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι 1.600 cc -πλέον προδιαγραφών Euro 6- και αποδίδουν από 98 έως 218 PS (τετρακίνηση υπάρχει σε συγκεκριμένες εκδόσεις). Από πλευράς diesel ξεκινάμε από την έκδοση 1.6 με 90 PS και φτάνουμε στη 2.0 SD με τον δίλιτρο των 143 PS. Τα ανανεωμένα Mini Countryman & Paceman αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο, με τιμές πώλησης και εκδόσεις εξοπλισμών που θα κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με των απερχόμενων μοντέλων. Εννοείται ότι οι ανυπόμονοι μπορούν να παραγγείλουν από τώρα και να παραλάβουν το νέο τους Mini με τα πρωτοβρόχια…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598cc, 1.598cc, 1.598cc, 1.598cc, 1.598cc (diesel), 1.598cc (diesel), 1.995cc (diesel)
Ισχύς (PS/rpm): 218/6.000, 190/5.500, 122/6.000, 98/6.000, 112/4.000, 90/4.000, 143/4.000
Ροπή (kgm/rpm): 28,5/1.900, 24,5/1.600, 16,3/4.250, 15,6/3.000, 27,5/1.750, 21,9/1.750, 31,5/1.750
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς, 4X4
Κιβώτιο: μηχανικό 6 σχέσεων, αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 228, 210, 191, 175, 186, 171, 197
Επιτάχυνση 0-100: 6,9, 7,5, 10,4, 11,9, 10,9, 12,9, 9,3
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 7,1, 6,0, 5,9, 5,7, 4,8, 4,2, 4,1
Εκπομπές CO2: 165, 157, 159, 159, 111, 111, 126
Βάρος (kg): 1.405, 1.310, 1.265, 1.265, 1.310, 1310, 1.310
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.097/1.789/1.561
Χώρος αποσκευών: 350 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 372€, 267€, 270€, 270€, 138€, 100€, 100€
Τιμή (εκτίμηση): στα ίδια επίπεδα με τα τωρινά μοντέλα