Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή διαρκείας με το Subaru XV

Ελλάδα 18:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμή διαρκείας με το Subaru XV

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή διαρκείας με το Subaru XV

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συμπληρώνουμε 3.000 km σε εντός και εκτός δρόμου διαδρομές με το νέο μικρομεσαίο SUV της ιαπωνικής μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα, μιλάμε για μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση στην αγορά των μικρομεσαίων τετρακίνητων crossover. Πιστεύουμε ότι το XV είναι το πιο σκληροπυρηνικό crossover σε ό,τι αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, οι οποίες δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν αυτές ενός μεγάλου και πολύ πιο ακριβού SUV.

Το Subaru XV διαθέτει τον ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα της Subaru των 1.6 lt. Θυμίζουμε τα πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων κινητήρων όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, η άμεση απόκριση και ευστροφία, αλλά και ο μικρός χώρος που καταλαμβάνουν.

Με το XV -το οποίο έχει 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος- κινηθήκαμε άνετα σε δύσκολους χωματόδρομους, στους οποίους άλλα crossover δεν θα τολμούσαν καν να πατήσουν. Σύμμαχός μας και η τετρακίνηση της Subaru, η οποία κατά πολλούς θεωρείται πως είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα παραγωγής. Οι διακόπτες απενεργοποίησής, δε, βοηθούν τον οδηγό, σε μικτές συνθήκες, να φτιάξει πρόσφυση σπινάροντας.

Advertisement
Advertisement

Στον δρόμο ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του XV έχει άμεση απόκριση στο γκάζι, καθώς και τα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας για ένα προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο. Η δυνατότητα επιλογής «L» στο αυτόματο κιβώτιο κολακεύει τις ρεπρίζ. Σίγουρα η απόδοση και η ροπή του κινητήρα (114 PS και 15,3 kgm) μπορεί σε κάποιους να φαντάζουν μικρές, όμως στην πράξη αποδεικνύονται επαρκείς για να κινήσει το XV με ασφάλεια μια οικογένεια.

Το μοντέλο δοκιμής μας διέθετε το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) που σε συνδυασμό με το σύστημα Start/Stop (με εντυπωσιακά διακριτική λειτουργία) βοηθούν στην εξοικονόμηση καυσίμου. Αν επιλέξετε XV με το συγκεκριμένο κιβώτιο (CVT), να γνωρίζετε πως ρόλο κεντρικού διαφορικού παίζει ένας πολύδισκος συμπλέκτης, με την αρχική κατανομή να είναι 60%-40%, ενώ στην περίπτωση που επιλέξετε το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο υπάρχει ένας συνεκτικός συμπλέκτης με κατανομή 50%-50%.
[nggallery id=3075]
Σημειώστε πως για λίγες ημέρες ακόμα όσοι βρεθούν στην Αράχοβα θα μπορέσουν να δοκιμάσουν τις off road δυνατότητες του XV στην ειδικά διαμορφωμένη off road πίστα του Subaru Camp. Αυτό βρίσκεται στην τοποθεσία Λιβάδι, ανηφορίζοντας από την Αράχωβα προς το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, όπου οι λάτρεις της τετρακίνησης μπορούν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις του XV και του Forester σε κακοτράχαλο, λασπωμένο και επικλινές έδαφος. Το Subaru Camp είναι ανοιχτό κάθε Σαββατοκύριακο έως τις 30 Μαρτίου. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Πλειάδες Motors Α.Ε., Πειραιώς 165, τηλ.: 210 3423000.
Η δοκιμή μας συνεχίζεται…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.599 cc
Ισχύς: 114 PS/5.600 rpm
Ροπή: 15.3 kgm/4.000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,8 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,0 lt
Εκπομπές CO2: 146 gr/km
Κιβώτιο: Συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT)
Βάρος: 1.370 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.450×1.780×1.525 mm
Χώρος αποσκευών: 310 lt (380 με κιτ αντί ρεζέρβας)
Τέλη κυκλοφορίας: 248€
Τιμή: από 24.500€
Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil