Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Αποκάλυψη για τη… LaFerrari (updated)

Ελλάδα 16:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Video: Αποκάλυψη για τη… LaFerrari (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Video: Αποκάλυψη για τη… LaFerrari (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επιτέλους το μυστήριο σχετικά με τη διάδοχο της Enzo έλαβε τέλος! H Ferrari παρουσίασε επίσημα στη Γενεύη τη… LaFerrari όπως τελικά είναι το επίσημο όνομα του supercar που ως πρωτότυπο «βαφτιζόταν» τους προηγούμενους μήνες F70 ή F150.

Advertisement
Advertisement

Πρόκειται για το ταχύτερο τέκνο του Μαρανέλο για… δρόμο κι όχι πίστα, με 963 PS να προέρχονται από τις συνδυασμένες προσπάθειες του V12 κινητήρα χωρητικότητας 6.3 λίτρων  και δύο ηλεκτρικών μοτέρ που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τη Magneti Marelli (800 και 163 αντίστοιχα) με τη ροπή να φτάνει στα 91.8 kgm! Είναι λοιπόν  και η πρώτη υβριδική Ferrari, χάρη στο δανειζόμενο τεχνολογία από τη Formula 1 σύστημα HY-KERS. Βέβαια από την… πίστα προέρχονται κι άλλες λύσεις, όπως τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που ακριβώς όπως το DRS στη Formula 1, χαρίζουν ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα όταν αυτή απαιτείται.

Η ισχύς περνά στους τροχούς μέσω DCT κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ η λίστα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι μακροσκελής και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ενεργό διαφορετικό τρίτης γενιάς (E-Diff 3), ESC, σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πρόσφυσης κ.α.[nggallery id=2017]

Το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 35mm ενώ για το σασί της έχουν χρησιμοποιηθεί τέσσερις διαφορετικοί τύποι ανρακονημάτων! Η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής χρειάζεται λιγότερο από 3 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, λιγότερα από επτά για τα 200 km/h και 15.5 για τα 300 km/h! Σε ότι αφορά στη τελική ταχύτητα, ξεπερνά τα 350 km/h. Στη πίστα του Φιοράνο καλύπτει το γύρο σε λιγότερα από 80 δευτερόλεπτα, επίδοση που είναι κατά 5 δευτερόλεπτα βελτιωμένη σε σχέση με την Enzo, της οποίας ουσιαστικά η LaFerrari αποτελεί διάδοχο.

Advertisement
Advertisement

Οι Ιταλοί ανακοινώνουν εκπομπές ρύπων στα επίπεδα των 330 g/km, κάτι βέβαια που από ελάχιστα έως καθόλου θα απασχολήσει τους πάμπλουτους κατόχους της που δεν θα είναι πολλοί αφού το μήκους 4702mm, πλάτους 1992mm, ύψους 1116mm και μεταξονίου 2650mm εκρηκτικό δημιούργημα του Μαρανέλο, θα κατασκευαστεί μόνο σε 499 κομμάτια (αν και ήδη έχει δεχθεί 700 αιτήματα για προπαραγγελία)!

Τα φρένα έχουν τη σφραγίδα της Brembo, με δαγκάνες χαμηλού βάρους και κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους ενώ έχουν άμεση συνεργασία με το υβριδικό σύστημα. Σε ότι αφορά στα τέσσερα μαύρα σημεία επαφής με το δρόμο, χρησιμοποιούνται Pirelli P-Zero 265/30 R 19 εμπρός και 345/30 R 20 πίσω.

Όσο για το όνομα που επέλεξε η ιταλική εταιρία, μπορεί να είναι πρωτότυπο αλλά δεν έχει τύχει καλής υποδοχής από τους εκπροσώπους του Τύπου.

Advertisement

«Επιλέξαμε αυτό το όνομα γιατί αποτελεί τον καλύτερο τρόπο έκφρασης αυτού που διακρίνει την εταιρία μας – της αναζήτησης της τελειότητας. Σε ότι αφορά στη τεχνολογική καινοτομία, τις επιδόσεις, το εντυπωσιακό στιλ και φυσικά την οδηγική απόλαυση», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της Ferrari, Λούκα Ντι Μοντετσέμολο.

Όλα αυτά, την ώρα που κάτω από την ίδια στέγη, η Lamborghini παρουσίαζε επίσημα τη επετειακή Veneno και η McLaren την κατά 140 κιλά βαρύτερη P1, σε μία πραγματική τιτανομαχία επιδόσεων. Άραγε… εσείς ποιο εκ των τριών υπέρ-αυτοκινήτων θα διαλέγατε;

Advertisement