Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Με 916 PS η McLaren P1!

Ελλάδα 22:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Με 916 PS η McLaren P1!

ΝΕΑ

Με 916 PS η McLaren P1!

ΝΕΑ

Μπορεί ακόμα η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης να αργεί αλλά η McLaren μας έδωσε από τώρα επιβεβαίωση για τη τεχνολογία που «φοράει» το νέο της υπέρ-αυτοκίνητο! Η P1 λοιπόν θα παίρνει όπως αναμενόταν ώθηση από δύο πηγές ισχύος. Τον γνωστό τοποθετημένο στο κέντρο Twin-Turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.8 lt που θα συνεπικουρείται από έναν άκρως αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα που θα εξασφαλίζει άμεση «επίθεση» ροπής εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη δυνατή αντίδραση στο πάτημα του γκαζιού χάρη στο σύστημα IPAS (Instant Power Assist System) αλλά και το αντίστοιχο της Formula 1… DRS (Drag Reduction System), όπου η κινούμενη πίσω αεροτομή μειώνει με το πάτημα ενός κουμπιού της αντιστάσεις, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη τελική! [nggallery id=1871] Έτσι, τα συνολικά 916 PS σε συνδυασμό με τα 91.7 kgm ροπής θα μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις ακόμα και του πλέον φιλόδοξου φίλου της αυτοκίνησης, σε ένα supercar που όχι μόνο εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις του αλλά και με την εκπομπή ρύπων που έχουν κρατηθεί κάτω από τα 200 g/km!

Advertisement
Advertisement

Μάλιστα αυτές είναι μηδενικές όταν η P1 λειτουργεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα – πράγμα που μπορεί να συνεχιστεί για δέκα και πλέον χιλιόμετρα! Αυτός έχει εξελιχθεί από το τμήμα McLaren Electronics του βρετανικού ομίλου, χρησιμοποιείται πρώτη φορά και παράγει 179 PS και 26.5 kgm … ακαριαία!

Παράλληλα, εκτός από τη… «ροπή από στάση» και την κορυφαία ισχύ, βοηθά και στην πιο ομαλή αλλαγή σχέσεων, χάρη στη στιγμιαία αρνητική ροπή τη στιγμή που ο οδηγός ανεβάζει σχέσεις στο κιβώτιο. Επίσης, υπάρχει βέλτιστη χρήση της παραγόμενης ισχύος καθώς ακόμα κι όταν ο οδηγός δεν έχει το πόδι στο γκάζι απαιτώντας δηλαδή τη συνεισφορά του ηλεκτροκινητήρα, εκείνος αποθηκεύει ενέργεια σε μία καινοτόμο, χαμηλού βάρους μπαταρία. Αυτή ζυγίζει μόλις 96 κιλά, έχει ένα πρωτοποριακό σύστημα ψύξης και είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του άκαμπτου και φτιαγμένου από ανθρακονήματα MonoCage σασί. Η μπαταρία φορτίζεται από τον κινητήρα αλλά υπάρχει και λειτουργία plug-in που απαιτεί δύο ώρες για τη πλήρη φόρτισή της.
[nggallery id=1598]
Το e-mode εκτός από τους μηδενικούς ρύπους, προσφέρει και σχεδόν αθόρυβη λειτουργία όταν η P1 κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, πράγματα πρωτόγνωρα για ένα όχημα παραγωγής αντίστοιχων επιδόσεων.

Τα IPAS και DRS ενεργοποιούνται με διακόπτες στο τιμόνι – ακριβώς όπως συμβαίνει και στο μονοθέσιο του Τζένσον Μπάτον. Σε ότι αφορά στο κινούμενο στέλεχος της πίσω αεροτομής, σύμφωνα με τη McLaren η αλλαγή στη κλίση του, μπορεί να μειώσει τη παραγωγή κάθετης δύναμης σε ποσοστό 23%

Advertisement
Advertisement

Περισσότερα για το νέο αριστούργημα της McLaren, όσο πλησιάζει η επίσημη πρεμιέρα της στη Γενεύη.

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)