Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα πάντα για τη 4η γενιά του CR-V

Ελλάδα 19:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα πάντα για τη 4η γενιά του CR-V

ΝΕΑ

Τα πάντα για τη 4η γενιά του CR-V

ΝΕΑ

Η νέα, τέταρτη γενιά του Honda CR-V έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχημένη παρουσία των προηγούμενων που έφτασαν σε πωλήσεις πέντε εκατομμυρίων οχημάτων. Βασισμένο σε αυτή την επιτυχία, το SUV της ιαπωνικής μάρκας έχει προχωρήσει όχι σε ριζοσπαστικές αλλά ουσιαστικές και στοχευμένες αναβαθμίσεις και αλλαγές. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει η επιλογή να προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη με επιλογή κίνησης σε δύο ή τέσσερις τροχούς ενώ όπως είναι εύλογο, η Honda έχει αλλάξει τη γκάμα των κινητήρων με στόχο σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές CO2.

Advertisement
Advertisement

Το νέο CR-V που κατασκευάζεται στη στη βιομηχανική μονάδα της Honda στο Σουίντον της Μεγάλης Βρετανίας (η παραγωγή ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες) και έχει κάποια αισθητικά σημεία που «φωνάζουν» αναβάθμιση: Η χαρακτηριστική μάσκα με τις τρεις μπάρες και οι βαθιά τοποθετημένοι προβολείς εκφράζουν τη νέα φιλοσοφία για το «πρόσωπο» σχήματος Υ της Honda, ενώ τα κάθετα πίσω φώτα φέρουν την υπογραφή CR-V από την πρώτη γενιά (1995-2001). Υπάρχει ακόμα ανανεωμένος εμπρός προφυλακτήρας, εμπρός φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED σε 3D σχεδίαση.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει αρκετά οριζόντια επίπεδα που τονίζουν την αίσθηση χώρου. Τα βασικά χειριστήρια είναι ταξινομημένα ανάλογα με τη λειτουργία τους με μία «ζώνη διεπαφής οδηγού» πίσω από το τιμόνι και μία «ζώνη ενημέρωσης» στο κέντρο της καμπίνας.Το ύψος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 30 mm συγκριτικά με το CR-V 3ης γενιάς, χωρίς αυτό να επιφέρει μείωση στους χώρους.

Κάτω από το καπό υπάρχουν οι εξής επιλογές: ένας 2.0 lt βενζινοκινητήρας i-VTEC καθώς ένας 2.2 lt  i-DTEC diesel. Και οι δύο είναι εξελιγμένες κινητήριες μονάδες με έμφαση στη μείωση των εκπομπών CO2. Συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας , συνδυαζόμενος με μηχανικό κιβώτιο εκπέμπει τώρα μόλις 149 g/km CO2 . Αυτό μεταφράζεται σε μείωση 12% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, παρά το ότι η ισχύς των 150 PS παραμένει ίδια.

Advertisement
Advertisement

Από τον Σεπτέμβριο του 2013 θα υπάρχει μία ακόμα επιλογή, αυτή του νέου1.6 i-DTEC diesel κινητήρα της Honda που είναι η πρώτη κινητήρια μονάδα της νέας σειράς Earth Dreams Technology των Ιαπώνων. Χρησιμοποιώντας νέο υλικό  υψηλής αντοχής στην κυλινδροκεφαλή, η Honda δημιούργησε τον ελαφρύτερο αλουμινένιο diesel 1.6 L ανοιχτού στροφαλοθαλάμου. Αυτά τα χαρακτηριστικά ελαφρού βάρους, μαζί με το συμπαγή και τον υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστή, θα μειώσουν τους χρόνους απόκρισης και θα προσφέρουν ένα εντυπωσιακό μίγμα επιδόσεων και οικονομίας.
[nggallery id=604]
Σε ότι αφορά στην αναρτήσεις, είναι γόνατα McPherson μπροστά ενώ για πίσω επιλέχθηκε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το νέο σύστημα διεύθυνσης Motion Adaptive electric power steering (MA-EPS) προσφέρει ευελιξία, καλύτερη πληροφόρηση και απόκριση στις υψηλότερες ταχύτητες. Τα βενζινοκίνητα μοντέλα προσφέρονται με FWD αλλά τα περισσότερα CR-V θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το σύστημα Real Time AWD που τώρα ενεργοποιείται ηλεκτρονικά για βελτιωμένη απόδοση.

Πλούσιος ο εξοπλισμός ασφαλείας, με συστήματα όπως τα Collision Mitigation Braking System (CMBS), Adaptive Cruise Control (ACC) και Lane Keeping Assist System (LKAS) .

Το NewsAuto ταξίδεψε στο Μόναχο και οδήγησε το νέο CRV. Μείνετε συντονισμένοι για τις εντυπώσεις μας πίσω από το τιμόνι!