Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Στουτγάρδη τη νέα υβριδική Porsche Panamera

Ελλάδα 8:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε στη Στουτγάρδη τη νέα υβριδική Porsche Panamera

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε στη Στουτγάρδη τη νέα υβριδική Porsche Panamera

ΔΟΚΙΜΕΣ

Βρεθήκαμε στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για να δούμε την αγωνιστική Porsche σε έναν ακόμα αγώνα αντοχής, δοκιμάζοντας παράλληλα την πιο πράσινη και συνάμα άγρια Panamera!

Advertisement
Advertisement


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

H Porsche συμμετέχει στους αγώνες αντοχής της FIA (WEC) στην κατηγορία LMP1 με την υβριδική 919 Hybrid. H αγωνιστική Porsche που χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα έρευνας, εξέλιξης και τεχνολογίας διαθέτει βενζινοκινητήρα 2.0 lt υπερτροφοδοτούμενο, απόδοσης 500 PS, που δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Επίσης, έχει ηλεκτροκινητήρα 400 PS, που δίνει κίνηση στον εμπρός άξονα. Σημειώστε ότι στο ανώτατο επίπεδο οι μηχανικοί δουλεύουν τόσο στην αγωνιστική 919 Hybrid όσο και στις συμβατικές εκδόσεις όπως: 918 Hybrid, Panamera Hybrid Cayenne και Macan Hybrid.

Η υβριδική Panamera είναι πολύ δυνατή, όπως όλες οι Porsche, απίστευτα γρήγορη, με εξαιρετικό κράτημα, πάτημα και αψεγάδιαστη συμπεριφορά είτε στις γρήγορες καμπές είτε σε κλειστά κομμάτια. Ο,τι κι αν κάνεις, δεν μπορείς να τη φέρεις σε δύσκολη θέση, κάτι που οφείλεται και στα θηριώδη διαστάσεων Pirelli 315/30/21. Δεν είχα οδηγήσει ξανά συμβατικό αυτοκίνητο με τόσο μεγάλο ελαστικό! Η Pirelli φτιάχνει τα συγκεκριμένα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης ειδικά για την Porsche Panamera. Στην ουσία, νιώθεις ότι κολλάνε στον δρόμο.. Οταν, δε, υπερβάλλαμε σε ταχύτητα, φοβόμασταν μην ξεκολλήσει η άσφαλτος, τέτοια αίσθηση έδιναν! Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι όπως και η αγωνιστική 919 Hybrid έτσι και η Panamera Hybrid είναι τετρακίνητη.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα συνδυάζεται με 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, όπου μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα χωρίς να αφήσεις το πόδι από το γκάζι και χωρίς κανένα (!) σκορτσάρισμα. Η Panamera Hybrid έχει τρίλιτρο V6 twin turbo κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 330 PS, και ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 136 PS. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 462 PS. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν χωρητικότητα 14 kwh και υπάρχει δυνατότητα φόρτισης (plug-in) ενόσω το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Επιπλέον, διαθέτει αερανάρτηση με αποσβεστήρες ρυθμιζόμενης σκληρότητας σε τρία επίπεδα. Αυτό συνδυάζεται και με τα 4 προγράμματα χαρτογράφησης (Electric, Hybrid, Sport, Sport +). Η Porsche ανακοινώνει με το Hybrid mode κατανάλωση στα 2,5 lt/100 km για το 4θεσιο υπεραυτοκίνητο.

Advertisement

Οταν ξεμπλέξαμε από την κίνηση και αρχίσαμε να κινούμαστε πιο γρήγορα επιλέγοντας Sport +, είχαμε στα χέρια μας μια καθαρόαιμη Porsche: τιμόνι 1:1, εξαίρετη κατευθυντικότητα, απαράμιλλο κράτημα, ουδέτερο ζύγισμα, χωρίς στιγμή να χαθούν η άνεση, η πολυτέλεια και η αρχοντιά. Μας έκανε μεγάλη εντύπωση ότι μετά από 270 λεπτά ταξίδι φτάσαμε χωρίς να έχουμε κουραστεί καθόλου. Εκεί τελικά βρίσκεται και το πιο δυνατό σημείο της Panamera: είναι ένα εξαιρετικά ικανό αυτοκίνητο για να σε μεταφέρει με τη μέγιστη δυνατή άνεση, ασφάλεια και πολυτέλεια. Ταυτόχρονα όταν το θες είναι μια σπορ Porsche. Επιπλέον, στην πόλη είναι ένα όχημα που κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 40 km ή υβριδικά με κατανάλωση 2,5 lt/100 km! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 2.894 cc + ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς: 462 PS συνδυαστικά
Ροπή: 71,5 kgm συνδυαστικά
Μετάδοση: Στους 4 τροχούς
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 278 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,6 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 5,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 56 gr/km
Βάρος: 2.170 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.049×1.937×1.423 mm
Χώρος αποσκευών: 405 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 129.300 €