Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Πρώτη δοκιμή – Στα χέρια μας το νέο Peugeot 5008

  • Panos Seitanidis

Ταξιδέψαμε στην έδρα της Peugeot για να οδηγήσουμε το ολοκαίνουριο 5008, ένα 7θεσιο SUV που θέτει νέα στάνταρ στη μεσαία κατηγορία!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΟΣΟ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Η Peugeot έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία με το μεσαίο πολυμορφικό της το 3008 – και όχι μόνο εμπορικά, καθώς το 3008 αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για την αισθητική, την άνεση και την οδική συμπεριφορά του. Λογικό είναι το ολοκαίνουργιο 5008 να ακολουθεί την πεπατημένη, με τις απαραίτητες φυσικά διαφοροποιήσεις λόγω μεγεθών.

Το 5008 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα (EMP2), έχει όμως 7θεσια διαμόρφωση και αυτό είναι σημαντικό νέο για τους πολύτεκνους. Η οδηγοκεντρική σχεδίαση i-Cockpit είναι εδώ στα καλύτερά της: κάθεσαι στη θέση του οδηγού και νιώθεις ότι το αυτοκίνητο σε αγκαλιάζει. Μπροστά σου έχεις δύο οθόνες, την κεντρική 8 ιντσών και αυτή των οργάνων που φτάνει τις 12,3 ίντσες. Στην κεντρική οθόνη απεικονίζεται το ολόγραμμα του αυτοκινήτου στον χώρο κατά την οπισθοπορεία (Visio Park 360o).

Τα νέα γραφικά εντυπωσιάζουν και ικανοποιούν τον χρήστη. Το νέο 5008 φορά δύο βενζινοκινητήρες, έναν 1,2 lt/130 PS και έναν 1,6 lt/165 PS. Εμείς είχαμε στα χέρια μας τον δεύτερο, ο οποίος συνδυάζονταν στο αυτοκίνητο δοκιμής μας με το εξάρι αυτόματο κιβώτιο της Peugeot που ξεχωρίζει για τη ραφιναρισμένη διακριτική λειτουργία του.

Είναι μεγάλη επιτυχία των Γάλλων σχεδιαστών ότι αμέσως αισθάνεσαι οικεία μέσα στο 5008. Βλέπεις απρόσκοπτα, πανοραμικά και νιώθεις ότι πιλοτάρεις!

Peugeot-5008-2017-b640tall

Στον αυτοκινητόδρομο το 7θεσιο SUV κρύβει τον όγκο και το βάρος του. Κινείται αθόρυβα, άνετα, με περίσσεια ισχύος και χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους παρά το μέγεθός του. Διατηρείς με ευκολία υψηλή μ.ω.τ., ενώ χάρη στο πακέτο ενεργητικής ασφάλειας μπορείς, αν θέλεις, να ταξιδέψεις αφήνοντας μέρος του οδηγικού φόρτου στο αυτοκίνητο (adaptive cruise control with stop feature).

Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές το 5008 είναι εντυπωσιακό για το μέγεθός του. Η οδική του συμπεριφορά είναι απόλυτα ισορροπημένη και σε εκπλήσσει ευχάριστα για αυτοκίνητο με μεταξόνιο 2,84 m. Είναι σταθερό στο φρενάρισμα, χωρίς να βυθίζεται εμπρός, δεν γέρνει υπέρμετρα, δεν υποστρέφει έντονα και, το κυριότερο, έχει ευελιξία ακόμη και σε απότομη αλλαγή πορείας χωρίς να τρομάζει.

Περισσότερο μας εντυπωσίασε η άνεση της ανάρτησης παρά τα φαρδιά ελαστικά 18 ιντσών. Σίγουρα σε αυτό συμβάλλουν και τα άνετα, παχιά καθίσματα που κανακεύουν το σώμα των επιβαινόντων.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 lt/165 PS είναι βελούδινος, δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου, σε όλο το φάσμα στροφών έχει άριστη συνεργασία με το κιβώτιο και απόθεμα δύναμης για ένα σβέλτο προσπέρασμα σε ανηφορικό δρόμο με στροφές.

Peugeot-5008-2017-d640

Οι πρώτες μας εντυπώσεις από το 5008 επί γαλλικού εδάφους είναι εξαιρετικές. Μείνετε συντονισμένοι για εκτενή δοκιμή στη χώρα μας από φθινόπωρο. Αν ψάχνετε για αυτοκίνητο της κατηγορίας, δεδομένου ότι το 5008 θα έρθει φέτος στην Ελλάδα, προσωπική μας άποψη είναι ότι αξίζει να περιμένετε για να το δείτε από κοντά. Εκτός από τους δυο βενζινοκινητήρες προσφέρεται και με πετρελαιοκινητήρες 1,6 lt/120 PS και 2 lt/180 PS.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc (βενζίνη)
Ισχύς: 165 PS/6.000 rpm
Ροπή: 24,5 kgm/1.400-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 206 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,5 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,9 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 140 gr/km
Βάρος: 1317kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.641/1.844/1.646 mm
Χώρος αποσκευών: 1.060 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 168€
Τιμή: Αναμένεται – στην Ελλάδα θα έρθει το φθινόπωρο

Peugeot-5008-2017-e640

Δημοφιλή στο Protothema.gr