Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Volvo XC40

Ελλάδα 16:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το νέο Volvo XC40

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το νέο Volvo XC40

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ταξιδέψαμε στην πρωτεύουσα της Καταλονίας για μία πρώτη επαφή με το ολοκαίνουριο premium compact SUV της Volvo, το XC40, που σηκώνει περήφανα σημαία… ανεξαρτησίας στη δημοφιλή κατηγορία. Διαβάστε τις πρώτες μας εντυπώσεις, πότε έρχεται Ελλάδα και πόσο κοστίζει!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της σουηδικής μάρκας σε αυτή την κατηγορία και έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα των SUV της, δίπλα στα μεγαλύτερα XC60 και XC90. Κουβαλώντας παραδοσιακές αρετές όπως οι χώροι και η πληθώρα τεχνολογιών στον τομέα της ασφάλειας, σε συνδυασμό όμως με ένα στοιχείο που θεωρώ δεν είχαν τα μεγαλύτερα αδέρφια του: είναι πολύ όμορφο.

Προφανώς η ομορφιά είναι υποκειμενική αλλά το XC40 δύσκολα δεν θα κερδίσει κάποιον με την πρώτη ματιά. Δυναμικό, μοντέρνο, στιλάτο, με πολλές ξεχωριστές πινελιές που το κάνουν ιδιαίτερο και ερωτεύσιμο. Από τη διχρωμία του αμαξώματος μέχρι τους μεγάλους τροχούς (φτάνουν μέχρι και τις 21 ίντσες). Χωρίς να γυρίζει την πλάτη σε βασικά σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας, όπως η κλασική μάσκα και το σχήμα των LED φωτιστικών σωμάτων.

Advertisement
Advertisement

Όμως έχει χαρακτήρα, τον οποίο συνδυάζει με αξιοσημείωτους για την κατηγορία χώρους (460 lt με πολλές επιλογές διάταξης στο χώρο αποσκευών και πολύ άνετη μετακίνηση για τέσσερις ψηλούς και με κιλάκια ενήλικες) και φορτωμένο από τη βασική κιόλας έκδοση με τεχνολογία που ζηλεύει ο ανταγωνισμός, όπως το συνδυασμό των οθονών που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων (12.3 ίντσες) και στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας ρυθμίζοντας τα συστήματα infotainment, τις εφαρμογές και άλλες παραμέτρους του οχήματος  (9 ίντσες).

Στοιχεία που ενσωματώνονται σε ένα ντιζαϊνάτο, προσεγμένο και με ποιοτικά ως επί το πλείστον υλικά, στο οποίο οι Σουηδοί περηφανεύονται πως έχουν να προσφέρουν πληθώρα έξυπνων αποθηκευτικών χώρων που τόσο λείπουν από τα οχήματα της κατηγορίας των compact SUV.

Advertisement

Volvo-XC40-Interior-b640

Σε πρώτο στάδιο, εφοδιάζεται με δίλιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 247 αλόγων στην έκδοση T5, που συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Στο επίπεδο εξοπλισμού Momentum (που είναι το δεύτερο, ακολουθούν τα R-Design και προσεχώς Inscription) εφαλτήριο έχει τα 50.177 ευρώ.

Advertisement

Volvo-XC40-Interior-a640shortΗ αντίστοιχη δίλιτρη diesel επιλογή στην έκδοση D4 των 190 ίππων, επίσης σε επίπεδο εξοπλισμού Momentum, επίσης με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, ξεκινά από τα 49.352 ευρώ. Στο πιο σπορτίφ R-Design, προσθέτετε τέσσερα και κάτι χιλιάρικα στο λογαριασμό. Αυτή είχαμε στα χέρια μας στην πρώτη επαφή στους δρόμους γύρω από τη Βαρκελώνη, όπου εκπλαγήκαμε ευχάριστα από την άριστη οδηγική συμπεριφορά, την εξαιρετική ποιότητα κύλισης, τις σχεδόν μηδενικές κλίσεις.

Volvo-XC40-Barca-b640

Σε σχέση με τα μεγαλύτερα SUV της οικογένειας, ο 2.0lt diesel φαντάζει ιδανικός για το XC40 και προδιαθέτει να γυρίσεις το driving mode σε Dynamic (αγνοώντας το ECO και αφήνοντας στην άκρη το Comfort) και να ρουφήξεις πληροφορία από το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης που εναρμονίζεται χωρίς δεύτερη κουβέντα στα θέλω σου. Μετά τα 120 km/h και με το δεξί πόδι ξεχασμένο να φλερτάρει με το πάτωμα ακούγεται περισσότερο απ’ ότι θα ήθελα στην καμπίνα η δουλειά που γίνεται κάτω από το καπό αλλά ως εκεί, είτε επικρατεί σιγή ασυρμάτου στον εσωτερικό κόσμο, είτε βαράνε τα πιστόνια της διάθεσής σου ανεβάζοντας την ένταση στο ηχοσύστημα της Harman Kardon.

Πλειάδα senior μελών της Volvo ήταν εκεί για να μας λύσει κάθε απορία σχετικά με το νέο XC40

Πλειάδα senior μελών της Volvo ήταν εκεί για να μας λύσει κάθε απορία σχετικά με το νέο XC40

Advertisement

Οι παραπάνω επιλογές είναι διαθέσιμες άμεσα, όμως από τα τέλη Φεβρουαρίου θα ανοίξουν οι παραγγελίες της έκδοσης T3 που φαντάζει κομμένη και ραμμένη για την ελληνική αγορά. Αυτή εφοδιάζεται με τον νέο 3κύλινδρο 1500άρη των 156 ίππων, που θα τραβήξει για τα καλά το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού της συγκεκριμένης κατηγορίας, έχοντας ως εφαλτήριο τα 30.700 ευρώ! Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο και την κίνηση εμπρός αλλά πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση, που όπως είπαμε, περιλαμβάνει και τις δύο οθόνες.

Η δοκιμή μας στους δρόμους της Καταλονίας συνεχίζεται, θα «βάλουμε χέρι» και στον δίλιτρο βενζινοκινητήρα που είναι επίσης διαθέσιμος στην παρουσίαση του XC40. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι στο Νο1 αυτοκινητικό site για περισσότερες εντυπώσεις και στοιχεία από το premium compact SUV της Volvo.