Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Ισπανία: Από 10.300 το νέο Kia Picanto

Ελλάδα 14:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Ισπανία: Από 10.300 το νέο Kia Picanto

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Ισπανία: Από 10.300 το νέο Kia Picanto

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάτω από τον λαμπερό Καταλανικό ήλιο είχαμε την πρώτη επαφή με τη νέα, τρίτη κατά γενιά του μικρού της Kia, του Picanto που έρχεται τον Σεπτέμβριο στη χώρα μας με όπλο εκτός από την τιμή, τον πολύ πλούσιο για την κατηγορία Α εξοπλισμό.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/PanosSeitanidis, ps@newsauto.gr)

Ένα στοιχείο που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά είναι η εμφάνιση του μικρότερου εκπροσώπου στη γκάμα της κορεάτικης μάρκας. Χωρίς να παρεκκλίνει από το σχεδιαστικό DNA του προκατόχου του (που λανσαρίστηκε το 2011 ενώ η πρώτη γενιά το 2004), έχει φρεσκαριστεί αρκετά, αποκτώντας δυναμική αλλά και στοιχεία που δίνουν την ψευδαίσθηση μεγαλύτερου όγκου.

Αρωγός σε αυτό είναι η ενσωμάτωση των φωτιστικών σωμάτων στην πάνω γρίλια, δημιουργώντας μία ευθεία γραμμή που… λέει ψέματα για το πραγματικό πλάτος του. Στην πραγματικότητα η εξωτερικές του διαστάσεις έχουν μείνει ίδιες. Αυτό που έχει αλλάξει είναι το αυξημένο μεταξόνιο αλλά και η απόσταση από τους πίσω τροχούς μέχρι το τελευταίο σημείο αναφοράς του οχήματος. Αυτά, σε συνδυασμό με τη σωστή χωροθέτηση, έχουν επιτρέψει την δημιουργία χώρου αποσκευών της τάξης των 255lt που αποτελεί και ορόσημο στην κατηγορία.

Advertisement
Advertisement

Επιστρέφοντας στα του εξωτερικού του χαρακτήρα, στο πρόσθιο μέρος είναι αυξημένων διαστάσεων το κάτω μέρος της γρίλιας ενώ οι σχεδιαστές τις μάρκας έχουν δημιουργήσει μία ακόμα «οφθαλμαπάτη» στους θόλους των τροχών, ουσιαστικά δύο «αψίδες» που δίνει και εδώ την εντύπωση μεγαλύτερου όγκου. Στο πίσω μέρος έχουν διατηρηθεί τα παραδοσιακά για το μοντέλο φωτιστικά σώματα σε σχήμα C.

Kia-Picanto-interior-a640tall

Στον εσωτερικό κόσμο μας ξάφνιασε ο… «τεμπέλης» που βλέπουμε για πρώτη φορά σε όχημα της κατηγορίας, έχει γίνει προσπάθεια δημιουργίας αρκετών αποθηκευτικών χώρων, οι διακόπτες είναι εύχρηστοι ενώ πολλές λειτουργίες ορίζονται από το τιμόνι. Γενικά η αίσθηση που δίνει είναι ευχάριστη, η ορατότητα καλή και παρά την εύλογη για την κατηγορία χρήση σκληρών πλαστικών, η συναρμογή ήταν καλή. Φυσικά, στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη 7 ιντσών ενώ η πραγματική έκπληξη έρχεται πίσω από το σκίαστρου του/της οδηγού! Δεδομένου πως το 62% των οδηγών μοντέλων της κατηγορίας Α είναι γυναίκες, στην KIA σκέφτηκαν να κάνουν κάτι διαφορετικό με το καθρεφτάκι, τοποθετώντας καλαίσθητα φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας έτσι ένα μικρό παράδεισο για… make up ώστε παρκάροντας στον προορισμό σας, να μπορείτε να φρεσκαριστείτε!

Advertisement

Οδηγήσαμε το νέο Picanto με τον 1000άρη κινητήρα βενζίνης, που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Αποδίδει 67 ίππους, με τελική ταχύτητα 161 km/h, κατανάλωση στα 3.9 lt/100km και εκπομπές ρύπων μόλις στα 89 g/km! Δεν βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες στο δρόμο και ειδικά αν δεν έχεις βαρύ δεξί πόδι, η κατανάλωση παραμένει κοντά στις εργοστασιακές τιμές. Αυτή είναι και η έκδοση που θα προσφέρεται με 10.300 ευρώ στη χώρα μας, με τον βασικό εξοπλισμό να αφορά στα απαραίτητα: air condition, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ράδιο-CD, 6 αερόσακους κ.α. Ωστόσο το δεύτερο πακέτο εξοπλισμού που εκτιμάται πως θα προσφέρεται με αύξηση κόστους της τάξης των 1000 περίπου ευρώ, θα είναι άκρως δελεαστικό καθώς θα περιλαμβάνει την κεντρική οθόνη αφής με κάμερα οπισθοπορείας κ.α.

Το νέο Kia Picanto θα προσφέρεται και με 1200άρη βενζίνης, απόδοσης 84 αλόγων, που επίσης θα συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Με τελική στα 173km/h, κατανάλωση στα 4.5 lt/100km και εκπομπές ρύπων στα 14 g/km. Εφαλτήριο αυτής της έκδοσης θα είναι τα 10.700.

Advertisement

kia-picanto-mypic-b640tall

Με τον ίδιο κινητήρα θα προσφέρεται η έκδοση GT Line που σίγουρα ξεχωρίζει σε εμφάνιση και θα προσφέρεται με 12.700 ευρώ. Οι αλλαγές στα σωθικά του
Picanto αφορούν μόνο στα ελατήρια της ανάρτησης. Αλλά εκεί έχουμε δερμάτινο σαλόνι, προβολείς Bi-Projection με το αναγνωρίσιμο πλέον DLR, LED φλας εμπρός, LED φωτιστικά σώματα πίσω, 16άρες ζάντες, πιο σπορ σχεδίαση στα άκρα των προφυλακτήρων και πινελιές που διασχίζουν τα πλαϊνά του οχήματος, διπλή απόληξη των εξατμίσεων, 4 δισκόφρενα, δωρεάν αναβαθμίσεις για μία επταετία σε όσες εφαρμογές αφορούν στο σύστημα NAVI και άλλα.

Η δοκιμή μας συνεχίζεται, μείνετε συντονισμένοι στο Νο1 αυτοκινητικό site για περισσότερα.

Advertisement