Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

LIVE από Ελβετία: Οδηγούμε το νέο Audi Q7

  • Τάκης Τρακουσέλλης

«Το νέο Audi Q7 θέλουμε να είναι το σημείο αναφοράς στα πολυτελή SUV…» μας δηλώνουν αποφασιστικά τα στελέχη της Audi τα οποία συναντήσαμε στην Ελβετία, στην πρώτη Δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Q7.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Αναμφίβολα το νέο SUV των Γερμανών είναι πιο πολυτελές από το απερχόμενο μοντέλο. Το αγγίξαμε, το χαϊδέψαμε, το περιεργαστήκαμε το οδηγήσαμε. Είναι σαφές πως οι σχεδιαστές – τεχνικοί της Audi τα έδωσαν όλα για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο είναι εντελώς καινούργιο. Χρησιμοποιώντας υλικά υπεράνω κάθε κριτικής, αλλά και έναν σύγχρονο σχεδιασμό, το νέο Q7, αποτάσσεται οριστικά το συντηρητικό παρελθόν του.

Εντυπωσιακή η οθόνη – tablet που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό, όπως και οι χάρτες της Google του οποίου ο οδηγός χρησιμοποιεί πλέον, στο σύστημα πλοήγησης.
Ιδιαίτερα εύχρηστη η δεύτερη γενιά του ΜΜΙ (Multi Media Interface), με τον οδηγό να περιηγείται σε όλα τα συστήματα μέσω του touchpad, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Μπροστά από την οδηγό, βρίσκεται η μεγάλη οθόνη TFT διαμέτρου 12,3 ιντσών, την οποία είδαμε και στο νέο ΤΤ.

Audi_Q7_4

Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο του Γερμανικού γκρουπ, που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα «MLB Evo». Πέρα από τα κατά πολύ πιο άκαμπτο πλαίσιο, το Q7 ζυγίζει 325 κιλά λιγότερα –σε σχέση πάντα με τη προηγούμενη γενιά-.
Έχει μήκος 5,05 μέτρα, πλάτος 1,97 μέτρα και ύψος 1,74 μέτρα. Παρότι είναι μικρότερο (κατά 37 mm) και στενότερο (κατά 15 mm) από τον προκάτοχό του, προσφέρει περισσότερους χώρους στους επιβάτες, ενώ θα διατίθεται τόσο με 5-θέσια διάταξη, όσο και με 7-θέσια.

Audi_Q7_2

Το βάρος του είναι στα 1.995 κιλά στη βασική έκδοση με τον πετρελαίου 3.0 TDI (218 και 272 PS – ροπή 50,0 και 60,0kgm!) κινητήρα, και στα 1.970 κιλά στην έκδοση με τον βενζίνης 3.0 TFSI (33PS). Η μείωση του βάρους σε σχέση με τις βελτιωμένες ρυθμίσεις των κινητήρων, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης κατά 28% στις εκδόσεις με τους TFSI και κατά 23% στους TDI κινητήρες.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το Q7 (μόνο τετρακίνητο) με το 3λιτρο diesel των 272PS, καταναλώνει 5,7lt/100km, σύμφωνα πάντα με την Audi.
Οι κινητήρες συνδυάζονται με το νέο 8-τάχυτο αυτόματο tiptronic κιβώτιο, με το σύστημα τετρακίνησης να δίνει ροπή από 70% στον εμπρόσθιο άξονα, έως και 85% στον οπίσθιο.

Audi_Q7_3

Σημειώστε πως το νέο Q7 θα παράγεται στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, μαζί με τα αδελφάκια του Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne και τα επερχόμενα Bentley SUV και Lamborghini Urus!

Απο τα πρώτα χιλιόμετρα που κάναμε είναι σαφής η βελτίωση τόσο στην κύλιση, όσο και στην ανάρτηση, η οποία απορροφούσε απόλυτα τις όποιες ανωμαλίες συναντήσαμε στους άψογους Ελβετικούς δρόμους.

Εμείς συνεχίσουμε τις δοκιμές στο πολύ ενδιαφέρον Audi Q7…

Μείνετε συντονισμένοι…

Δημοφιλή στο Protothema.gr