Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

LIVE από Αυστρία: Έρχεται το Φθινόπωρο το pro_cee’d GT

  • NewsAuto.gr

Το NewsAuto ταξιδεύει στο Κιτζμπούχελ της Αυστρίας για μία πρώτη επαφή με το “ανήσυχο” νέο τέκνο της KIA, το pro_cee’d GT των 204 PS!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΥΣΤΡΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ

Έχω αναφερθεί και στο παρελθόν με τα καλύτερα λόγια για τη νέα εποχή της KIA, που ειδικά από την έλευση του Πέτερ Σράιερ και μετά έχει ανέβει επίπεδο. Τόσο σε ότι αφορά στην εμφάνιση των μοντέλων της όσο και στην ποιότητα τους. Απέκτησαν μοντέρνο χαρακτήρα, όμορφες καμπύλες αλλά… κάτι έλειπε. Αυτό φυσικά ήταν μία σπορ επιλογή στη γκάμα και τα μεγάλα κεφάλια της μάρκας έκριναν πως είχε έρθει η ώρα για να γίνει και αυτό το βήμα.

Αποτέλεσμα, το pro_cee’d GT με τον υπέρ-τροφοδοτούμενο 1600άρη κινητήρα απόδοσης 204 PS me 27 kgm ροπής, μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που κάνει πλέον τη μάχη στη κατηγορία των μικρομεσαίων GTI… ντέρμπι! Αναμφίβολα είναι μία κατηγορία με δυνατούς παίκτες αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει το ταλέντο που… θα πιάσει!

Έχει τα φόντα, δυνατό κινητήρα που καλύπτει τις ανησυχίες σου, σπορ εξωτερική εμφάνιση με πρωτοτυπίες όπως τα φωτιστικά σώματα LED LDR που θυμίζουν τέσσερα… παγάκια σε κάθε πλευρά του εμπρός μέρους, στο εσωτερικό Recaro καθίσματα να σε έχουν “δεμένο” και το λογότυπο GT να δεσπόζει στο πίσω μέρος αυτών αλλά και στο τιμόνι, φωνάζοντας τη ταυτότητα του οχήματος.

Δεν φωνάζει το ίδιο ο κινητήρας αλλά γενικά η KIA έχει ακολουθήσει προσέγγιση που κάνει λόγο για ένα μοντέλο που να είναι όσο σπορ γίνεται, χωρίς να χάνει και απαραίτητα στοιχεία για την καθημερινότητα. Δεν ήθελαν λοιπόν κινητήρα που να βουίζει (προσωπικά δεν με προβληματίζουν μερικά ντεσιμπέλ παραπάνω να πω την αλήθεια), ρύθμισαν την ανάρτηση έτσι ώστε να έχει καλά πατήματα και κρατήματα… GT αλλά να μη πληγώνεις και να πλευρά σου πηγαίνοντας κάθε μέρα στη δουλειά με το pro_cee’d GT. Σε γενικές γραμμές, έχουν βρει μία καλή ισορροπία, προσδίδοντας πολύ γερές δόσεις σπορτιφ εμφάνισης και συμπεριφοράς, διατηρώντας ατού του απλού cee’d όπως τον πλούσιο χώρο για τους πίσω επιβάτες, το ευρύχωρο πορτ-παγκάζ αλλά και τις πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα.

Με κατανάλωση λογική για υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 204 PS και λεπτομέρειες που μπορούν χωρίς να κάνουν ουσιαστική διαφορά, κερδίζουν τις εντυπώσεις – μαζί και τον καταναλωτή. Όπως για παράδειγμα τη λειτουργία GT, με το αντίστοιχο κουμπάκι στο τιμόνι να σε προκαλεί. Το πατάς, στην πράξη δεν αλλάζει απολύτως τίποτα οδηγικά όμως ο πίνακας οργάνων μεταμορφώνεται. Το αναλογικό κεντρικό του μέρος, γίνεται ψηφιακό, με την ταχύτητα να αναγράφεται στο κέντρο, αριστερά να ανεβοκατεβαίνει η ένδειξη της ροπής και δεξιά το επίπεδο πίεσης της υπέρ-πλήρωσης της τουρμπίνας του κινητήρα.

Όλα αυτά με τιμή που θα είναι χαμηλότερη των γνώριμων ανταγωνιστών στην κατηγορία. Οι παραγγελίες έχουν ήδη αρχίσει ενώ τα πρώτα pro_cee’d GT θα είναι στα μέρη μας το Φθινόπωρο.

Αναλυτικές εντυπώσεις, όταν ολοκληρωθεί η εξόρμηση μας στους Αυστριακούς δρόμους και επιστρέψουμε στα πάτρια εδάφη.

Δημοφιλή στο Protothema.gr