Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δε “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες…

Ελλάδα 11:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δε “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες…

ΔΟΚΙΜΕΣ

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δε “φοβούνται” να τα δοκιμάζουμε επί μήνες…

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάθε μήνα από τα χέρια των συντακτικών ομάδων του NewsAuto και του περιοδικού CAR περνούν πολλά αυτοκίνητα. Κάποια από αυτά σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά ή… γκαζιά, κάποια σου δείχνουν την αξία τους σε βάθος χρόνου.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθούν λοιπόν τα μοντέλα που είχαμε στα χέρια μας αυτό το μήνα, μοντέλα που δεν φοβούνται να τα οδηγούμε δίχως φρένο, σε δοκιμές διαρκείας!

ŠKODA KAROQ 1.0 TSI DSG
Ήρθε στις 5 Μαρτίου με 772 km. Τώρα έχει 1.102 km Κατανάλωση: 7,6 lt/100 km

IMG_7567-640

Advertisement
Advertisement

Αποτελεί μια από τις εκπλήξεις της χρονιάς. Το περιμέναμε πως και πως, αφού η ιδέα ενός κοντύτερου σε μήκος Kodiaq, ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου, μας γέμισε με προσμονή. Το Karoq από τις πρώτες κιόλας ημέρες μας κέρδισε με την ποιότητα στο εσωτερικό του, την ευρυχωρία, την άνετη κύλιση, τον πρόθυμο βενζινοκινητήρα αλλά και το αυτόματο κιβώτιο DSG που κάνει κυριολεκτικά τη ζωή μας πιο εύκολη καθημερινά. Ευελπιστούμε πως είναι θέμα χρόνου να ρίξουμε περαιτέρω την κατανάλωση, όταν δηλαδή εναρμονιστούμε με τα «θέλω» του. Μέχρι τότε, να προσθέσουμε πως ξεκίνησαν οι πρώτοι διαξιφισμοί μεταξύ συναδέλφων, για το ποιος θα το χρησιμοποιήσει Σαββατοκύριακα, ιδίως τις «φτωχές», από πλευράς στόλου δημοσιογραφικών αυτοκινήτων, ημέρες. Εύκολο, σβέλτο και πρακτικό είναι εδώ προκειμένου να συνδράμει στις δύσκολες εξορμήσεις μας που αφορούν κυρίως τις φωτογραφήσεις νέων μοντέλων εκτός Αττικής, τώρα που οι μέρες μεγαλώνουν.

ŠKODA FABIA 1.0 TSI
Ήρθε στις 11 Οκτωβρίου με 65 km. Τώρα έχει 4.140 km Κατανάλωση: 6,6 lt/100 km

Skoda-Fabia-a640

Advertisement

Δεν σταματάμε να προσθέτουμε χιλιόμετρα στο οδόμετρο αλλά και να εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας σε ό,τι έχει να κάνει με την χαμηλή κατανάλωση. Ξεπεράσαμε τις 4.000 km, με την οδική του εικόνα να είναι ακόμη πιο πειστική σε σχέση με τα αρχικά στάνταρ που είχαμε στο μυαλό μας. Το χρησιμοποιήσαμε υποστηρικτικά, φορτωμένο σαν μουλάρι, σε πολλές φωτογραφίσεις, με τη ροπή του να μην μας προδίδει ακόμη και σε ανωφέρειες με πλήρες φορτίο. Οι διαρκείς εναλλαγές οδηγών στο τιμόνι του επιβεβαίωσαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ευχρηστία, αλλά και τον τρόπο να κερδίζει τον οδηγό του σε κάθε διαδρομή. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι δεν μας έχει προβληματίσει ακόμη σε κάποιο τομέα.

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC
Ήρθε στις 11 Ιανουαρίου με 40.026 km Τώρα έχει 43.875 km Κατανάλωση: 6,3 lt/100 km

Advertisement

HRV-myphotos-c640

Με το HR-V γράψαμε ήδη αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα και μάλιστα από εκείνα που χαρακτηρίζονται δύσκολα. Μετά τη διαδικασία ζυγοστάθμισης όλα βαίνουν καλώς για τον Ιάπωνα εκπρόσωπο των «αυτοκινήτων μας». Το crossover της Honda είναι ο πιστός σύντροφος σε πολλές εξορμήσεις του περιοδικού παρέχοντας την αίσθηση της σιγουριάς και της εμπιστοσύνης ότι όλα εξελίσσονται με ασφάλεια και αξιοπιστία. Παρέα με τα θετικά υπάρχει κι εκείνη η τραχύτητα του ντίζελ κινητήρα, ο οποίος πολλές φορές κερδίζει την ηχομόνωση και γεμίζει τα αυτιά σου με μάλλον άκομψα dB. Παρόλα αυτά, όποιος από εμάς επιχειρήσει να βγει εκτός Αττικής το αναζητά απεγνωσμένα προκειμένου να έχει το κεφάλι του ήσυχο σε άσφαλτο ή χώμα.

NISSAN JUKE 1.5 dCi
Ήρθε στις 12 Ιανουαρίου με 32.981 km Τώρα έχει 35.400 km Κατανάλωση: 5,6 lt/100 km

Advertisement

Nissan-Juke-car-a640

Το αμφιλεγόμενο αισθητικά Juke εξακολουθεί να αποτελεί το αυτοκινητικό μήλον της έριδος για τη συντακτική ομάδα του περιοδικού μας. Οι μισοί από τους συντάκτες θεωρούν πως αρνείται να γεράσει σχεδιαστικά ενώ οι υπόλοιποι μισοί θεωρούν υπέρ του δέοντος εκκεντρική την εικόνα του. Σε επίπεδο πρακτικότητας, ωστόσο, ουδείς εξέφρασε παράπονο, εκτός από τον κάπως κλειστοφοβικό πίσω χώρο, βωμό στην προχωρημένη αισθητική. Οσο γράφουμε χιλιόμετρα πάντως, αποδεικνύεται πως έχουμε να κάνουμε με ένα αυθεντικό Nissan, από εκείνα που έχτισαν την αξιόπιστη εικόνα της φίρμας. Σε επίπεδο εργονομίας υπάρχουν κάποια «θεματάκια» με την άμεση εξοικείωση αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει να έχει νικήσει τον χρόνο…

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)